Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 1.6 sr i falowanie obrotów jakie przyczyny?

11 Lut 2011 18:06 40220 20
  • Poziom 17  
    Witam.
    Mam tego szmelcwagen i problem tyczy się tych obrotów z 1.5 roku było ok. Teraz paranoja, jak jest zimny to 3 razy dodam gazu i ma coś ok 2000 obr.
    Jak się zagrzeje to różnie 1400-1800 i fala.
    Już nie wiem VAG pokazuje tylko błąd 668- "napięcie na zacisku 30 za niskie" Kupiłem druga przepustnice wyczyściłem zaadaptowałem i dalej to samo.
    Jakie jeszcze mogą być przyczyny takiego czegoś?
  • Poziom 17  
    Nie ma lewego już wszystko sprawdziłem ten silnik to masakra
  • Poziom 42  
    Żadna masakra po prostu nie umiesz go zrobić, to nic takiego, więc oddaj do naprawy
  • Poziom 17  
    Łatwo powiedzieć nie umiesz zrobić od samego początku siedzę w VW i mniej więcej wiem co i jak. TU można wymienić wszystko i nie będzie działać albo wymienić jedno i będzie działać. Przerabiam to pół roku więc nie mówcie mi że nie umiem bo u mechanika by wzięli 1000 i powiedzieli zmień sobie silnik.
  • Poziom 17  
    No ja wiem tylko jest taka opcja że co pokaze komputer to pokaze lecz nie wszystko. Wiem że pierdoła ale przez tą pierdołe można pól silnika wymienić :)
  • Poziom 15  
    Zwal paskek wielorowkowy i odpal silnik .Zobaczysz czy jest inna reakcja.Mialem kiedys to samo.
  • Poziom 12  
    witam sprawdz czujnik wałka rozrządu.miałem tez taki problem i komputer nic nie pokazał.

    Dodano po 2 [minuty]:

    koszt to jakieś 200-300zł. jak go wyciągnołem to się rozpad na dwie częsci. i były takie same obiawy.


    Proszę natychmiast poprawić pisownię. [P]
  • Poziom 17  
    U mnie też ten czujnik sie rozpadł ale kupiłem zamiennik. A teraz najciekawsze rozwiązałem problem podmieniłem czujnik cieczy na stary bo miałem i jak ręką odjął pali jak ciepły i zimny i obroty nawet nie drgną
  • Poziom 1  
    WITAM
    ROZWIĄZAŁEM PROBLEM Z FALOWANIEM OBROTÓW
    SILNIK ŁAPAŁ LEWE POWIETRZE
    SPRAWDŹCIE ŁĄCZENIE KOLEKTORA Z GŁOWICĄ

    POZDRAWIAM
  • Poziom 32  
    Witam !Po kilkumiesięcznej walce z falowaniem obrotów i wymianie chyba wszystkiego co mogło mieć jakiś wpływ (świece ,kable ,czujnik temperatury ,czyszczenie i adaptacja przepustnicy,przepływomież) i nic !.Problemem okazała się rurka od podciśnienia serwa.Była pęknięta w kilku miejscach i silnik "brał"lewe powietrze .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    psilos1 napisał:
    Witam !Po kilkumiesięcznej walce z falowaniem obrotów i wymianie chyba wszystkiego co mogło mieć jakiś wpływ (świece ,kable ,czujnik temperatury ,czyszczenie i adaptacja przepustnicy,przepływomież) i nic !.Problemem okazała się rurka od podciśnienia serwa.Była pęknięta w kilku miejscach i silnik "brał"lewe powietrze .


    W którym miejscu ten przewód jest w silniku 1.6 SR ?
    Mam Seata Toledo II.
  • Poziom 32  
    karus04 napisał:
    psilos1 napisał:
    Witam !Po kilkumiesięcznej walce z falowaniem obrotów i wymianie chyba wszystkiego co mogło mieć jakiś wpływ (świece ,kable ,czujnik temperatury ,czyszczenie i adaptacja przepustnicy,przepływomież) i nic !.Problemem okazała się rurka od podciśnienia serwa.Była pęknięta w kilku miejscach i silnik "brał"lewe powietrze .


    W którym miejscu ten przewód jest w silniku 1.6 SR ?
    Mam Seata Toledo II.
    Golf 4 1.6 sr i falowanie obrotów jakie przyczyny?
  • Poziom 11  
    Dzięki za zobrazowanie tej rurki, coś mi zaczęły falować obroty a wiem ze też coś (jakieś zwierze) zjadło mi wygłuszenie komory silnika i mam podejrzenie że może i jakieś przewody mu zasmakowały... :(
  • Poziom 11  
    U mnie chyba problem był banalny - okręcony korek wlewu oleju. Zakręciłem go i silnik pracuje równo...

    pzdr
  • Poziom 19  
    poczytaj cie koledzy forum vw te silniki dosyć często cierpią na falowanie obrotów
  • Poziom 2  
    Ja mam za to golfa 3 1.4 benzyna 95r o numerze silnika aex ,faluje mi na niskich obrotach (jak się zatrzymuje),i od czasu do czasu szarpie podczas jazdy oraz jak się zatrzymuje na światłach i nie tylko to gaśnie.Wymieniłem i przeczyściłem przepustnice oraz zrobiłem jej adaptacje,wymieniłem uszczelki pod kolektorem sącym.Zazwyczaj sam sobie naprawiam auta,ale w tym przypadku nie mam pojęcia
  • Poziom 1  
    kadek10 napisał:
    WITAM
    ROZWIĄZAŁEM PROBLEM Z FALOWANIEM OBROTÓW
    SILNIK ŁAPAŁ LEWE POWIETRZE
    SPRAWDŹCIE ŁĄCZENIE KOLEKTORA Z GŁOWICĄ

    POZDRAWIAM
    mam podobny problem z golfem 1,6 sr ale ma instalacje gazową. Faluje na obrotach i strasznie kopci na biało i pod wiekiem od wlewu oleju jest taki nalot kremowy co to może byc.wymienione wszystkie czujki wtrysku paliwa nowe wtryski gazowe. Nowa przeplywka
  • Poziom 14  
    też mam problem z obrotami w golfie4 1,6 SR
    wymienione uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą oraz pomiędzy 2 częściami kolektora do tego wyczyszczona przepustnica choć bardzo brudna nie była do tego sprawdzony dolot
    wąż do serwa
    wężyki podciśnienia
    nie wiem jak gruszka od sterowania klapami
    adaptacja VAGiem nie robiona ale odłączony aku i nic
    autko odpala obroty około 1000obr po chwili spadają na 900 ale po przygazowaniu spadają do 1400 na około minutę po czym schodzą na 800/900
    cały czas na wskaźniku obrotomierza widać delikatne falowanie wskazówki .

    Za kilka dni będę miał kabelek to sprawdzę czujnik cieczy , adaptację przepustnicy zrobię oraz czy nie ma jakiś błędów ale na chwilę obecną pomysły mi się wyczerpały.