Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada "przerywa" - problem ze ściąganiem i buf

11 Lut 2011 23:35 3082 10
  • Poziom 2  
    Mam Neostradę 1mb, modem: sagem fast 800-840. System: Windows 7 HP 64 bit.

    Przeglądarki: Chrome 9, IE9 beta

    Do nie dawna wszystko było ok aż tu parę dni temu zaczęły się problemy.

    Transfer normalny, ping w miarę normalny, strony wczytują się bez problemów.
    Akcelerator pobierania(Free Download Manager) pobiera bezproblemowo.

    Natomiast filmy na yt i innych serwisach tego typu np megavideo buforują się do kilku minut i nagle przestają.
    Podobnie jest z plikami większymi niż 30-40 mb, ściągają się do pewnego momentu i przestają.

    W czasie występowania problemu diody na modemie świecą się normalnie, połączanie nie zostaje zerwane natomiast kontrolka w trayu( dslmon) zmienia kolor na ciemnozielony pokazując tym samym brak aktywności. Kiedy klikam w zakładkę strony działają normalnie, można rozpocząć nowe pobieranie tylko poprzednie buforowanie/ściąganie dalej stoi.
  • Poziom 31  
    Zmień DNS' w ustawieniach sieciowych.
  • Poziom 29  
    Zgłoś problem z niskim transferem na infolinii i poproś o sprawdzenie na sprzęcie serwisanta u siebie w domu, jak pojawi się ktoś z obsługi to niech sprawdzi pobieranie pliku, chodzi o to żeby wykluczyć czy problem nie tkwi na twoim
    sprzęcie.
  • Poziom 31  
    ajanek9 napisał:
    Zgłoś problem z niskim transferem na infolinii i poproś o sprawdzenie na sprzęcie serwisanta u siebie w domu, jak pojawi się ktoś z obsługi to niech sprawdzi pobieranie pliku, chodzi o to żeby wykluczyć czy problem nie tkwi na twoim
    sprzęcie.


    Nie ma nic gorszego niż serwisant w domu. Byli u mnie kilka razy i za każdym podejściem proponowali mi zejście z 6 MB/s na 2 MB/s. Podłączali swojego laptopa i wchodzi na www.speedtest.net
    Problemem okazały się źle poskręcane druciki w puszce, do której nie raczyli nawet zajrzeć. Sam sobie naprawiłem i zamiast schodzić na 2 MB/s cieszę się teraz 10 MB/s.

    To tak pokrótce na temat serwisantów TP S.A.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Co do DNS'ów spróbuj najpierw tego. Tutaj masz kilka do wyboru:

    dns2.tpsa.pl IP 194.204.152.34
    dns.tpsa.pl IP 194.204.159.1

    dns1.tpnet.pl 80.50.50.100
    dns2.tpnet.pl 80.50.50.150
    dns3.tpnet.pl 80.50.50.200

    dns4.tpsa.pl 212.191.132.126
    dns.tpinternet.pl 193.110.120.5
    dns3.tpinternet.pl 217.98.63.164
  • Poziom 29  
    among napisał :
    Cytat:
    Nie ma nic gorszego niż serwisant w domu. Byli u mnie kilka razy i za każdym podejściem proponowali mi zejście z 6 MB/s na 2 MB/s. Podłączali swojego laptopa i wchodzi na www.speedtest.net
    Problemem okazały się źle poskręcane druciki w puszce, do której nie raczyli nawet zajrzeć. Sam sobie naprawiłem i zamiast schodzić na 2 MB/s cieszę się teraz 10 MB/s.

    To tak pokrótce na temat serwisantów TP S.A.

    Dobrze, że nie wszyscy klienci są tak uprzedzeni do obsługi jak ty, o tych drucikach już czytaliśmy, niestety nie wszyscy są tak uzdolnieni, nie czują się na siłach i są zdani na serwisantów, którzy są lepsi i gorsi jak to ludzie.
    Ciekawe tylko czy to czym ty się zajmujesz jest wykonywane na wysokim poziomie i czy tak jest oceniane przez innych, bo chyba najprościej jest oceniać kogoś, a najtrudniej siebie.
  • Poziom 31  
    Już bym wolał zapłacić niż kolejny raz oglądać tych (pseudo)fachowców w niebieskich ubrankach.
  • Poziom 2  
    DNS już zmieniałem na opendns oraz te od tepsy i było to samo.

    Co do pobierania plików to sprawy nic tu nie wyjaśni bo pliki pobierają się normalnie, tylko te małe.

    Na przykład ściągam instalkę o wadze 6mb i ściągnie się normalnie z pełną szybkością. Ale już plik powiedźmy 30 mb i ściąganie zwyczajnie "zamarza".

    Film na megavideo pójdzie z pełną prędkością do 7-15 min i stoi a jak kliknę na pasku trochę dalej to zaraz znowu buforuje się z pełną prędkością.

    Wszelkie speedtesty wychodzą idealnie. Pingowałem też www.wp.pl i wszystkie 50 pakietów wróciło.

    Problemem nie jest więc niski transfer lecz jego zamieranie. Nie zamiera tylko w przypadku akceleratorów pobierania i utorrenta.

    Znajomy mi zasugerował, że może zapora nie pozwala na wznowienia połączeń przy drobnych przestojach, ale grzebie w ustawieniach i nigdzie takiej opcji nie widzę.

    Próbowałem też zmiany MTU i TLL, ale nic to nie dało.
  • Poziom 33  
    ajanek9 napisał:
    among napisał :
    Cytat:
    Nie ma nic gorszego niż serwisant w domu. Byli u mnie kilka razy i za każdym podejściem proponowali mi zejście z 6 MB/s na 2 MB/s. Podłączali swojego laptopa i wchodzi na www.speedtest.net
    Problemem okazały się źle poskręcane druciki w puszce, do której nie raczyli nawet zajrzeć. Sam sobie naprawiłem i zamiast schodzić na 2 MB/s cieszę się teraz 10 MB/s.

    To tak pokrótce na temat serwisantów TP S.A.

    Dobrze, że nie wszyscy klienci są tak uprzedzeni do obsługi jak ty, o tych drucikach już czytaliśmy, niestety nie wszyscy są tak uzdolnieni, nie czują się na siłach i są zdani na serwisantów, którzy są lepsi i gorsi jak to ludzie.
    Ciekawe tylko czy to czym ty się zajmujesz jest wykonywane na wysokim poziomie i czy tak jest oceniane przez innych, bo chyba najprościej jest oceniać kogoś, a najtrudniej siebie.


    zgadzam się z Tobą <5> pracownik z stażem juz 26 lat -teraz OCS Orange -=servis neo

    Dodano po 1 [minuty]:

    limon13 napisał:
    Mam Neostradę 1mb, modem: sagem fast 800-840. System: Windows 7 HP 64 bit.

    Przeglądarki: Chrome 9, IE9 beta

    Do nie dawna wszystko było ok aż tu parę dni temu zaczęły się problemy.

    Transfer normalny, ping w miarę normalny, strony wczytują się bez problemów.
    Akcelerator pobierania(Free Download Manager) pobiera bezproblemowo.

    Natomiast filmy na yt i innych serwisach tego typu np megavideo buforują się do kilku minut i nagle przestają.
    Podobnie jest z plikami większymi niż 30-40 mb, ściągają się do pewnego momentu i przestają.

    W czasie występowania problemu diody na modemie świecą się normalnie, połączanie nie zostaje zerwane natomiast kontrolka w trayu( dslmon) zmienia kolor na ciemnozielony pokazując tym samym brak aktywności. Kiedy klikam w zakładkę strony działają normalnie, można rozpocząć nowe pobieranie tylko poprzednie buforowanie/ściąganie dalej stoi.



    niestety na YT juz 1 M nie poradzi sobie klatkowanie -przy 2M juz jest OK - i zapewniam nie jest to problem linii
  • Poziom 2  
    PICIA napisał:

    niestety na YT juz 1 M nie poradzi sobie klatkowanie -przy 2M juz jest OK - i zapewniam nie jest to problem linii



    Zapewniam, jeszcze tydzień temu radził sobie bez problemu i wszystko było OK.
    Teraz też sobie radzi, tylko po prostu transfer pada jak ucięty nożem w jednej chwili(choć nie za każdym razem, bywa że obejrzę cały film powiedźmy długości 10 min).

    Zresztą problem nie dotyczy tylko yt. Czy ktoś tu w ogóle czyta posty przed odpowiedzią? Wydaje mi się, że w miarę precyzyjnie opisałem w czym rzecz.
  • Poziom 43  
    Wygląda na to, że w pewnym momencie przeginasz ilość błędów CRC i łącze zamiera. W DSLMonie zobacz, czy możesz podejrzeć ich wartość - jak tak, powiedz czy ich ilość się zwiększa podczas pobierania dużego pliku.

    Pobieraj też w nocy.
    A yT generalnie chodzi płynnie przy łączu 1mbps.
  • Poziom 2  
    Cytat:
    Pobieraj też w nocy.


    W nocy to samo.

    Cytat:
    A yT generalnie chodzi płynnie przy łączu 1mbps.


    Mnie przekonywać nie trzeba, mam to łącze ładnych parę lat.

    A teraz własnie skończyłem testować na laptopie znajomej i wszystko działa bez zarzutu.

    Przynajmniej tyle się więc wyjaśniło, że to wina albo po stronie mojego komputera albo mojego systemu.

    Co do błędów crc:
    Neostrada "przerywa" - problem ze ściąganiem i buf

    Dodano po 5 [godziny] 7 [minuty]:

    Problem rozwiązany. Sprawę załatwiło zresetowanie ustawień TCP/IP za pomocą polecenia:

    Code:
    netsh int ip reset c:\resetlog.txt