Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przegląd okresowy IN1 , IN2 , OIL i czynności dodatkowe.

12 Lut 2011 15:41 7727 4
  • Poziom 20  
    - Prośba do moderatorów o nie usuwanie tematu… -

    W związku z licznymi prośbami o odpowiedź na pytanie co oznaczają wyświetlane informacje na wyświetlaczach liczników samochodów grupy VW ( IN1 – IN2 – OIL ) . Postanowiłem utworzyć dokument na przykładzie samochodu Audi A4 wraz z czynnościami przeglądowymi. Może w ten sposób skończy się zadawanie pytań na ten temat lub podawanie błędnych odpowiedzi typu – „ Inspekcja 2-giego typu”…

    Przegląd okresowy IN1 , IN2 , OIL i czynności dodatkowe.

    Przegląd okresowy IN1 , IN2 , OIL i czynności dodatkowe.

    Przegląd okresowy IN1 , IN2 , OIL i czynności dodatkowe.

    Przegląd okresowy IN1 , IN2 , OIL i czynności dodatkowe.
  • Poziom 30  
    Kolego nie unos sie honorem bo nie twoja wina ze tlumaczenia sa do bani

    powszechnie wiadomo ze
    Oil-wymiana oleju
    IN01-przeglad
    IN02- przeglad plus cznnosci dodatkowe

    tak to wyglada po polsku a jako ze polacy lubia tlumaczyc raczej z wolna
    w miedzynarodowym jezyku wyglada to tak :
    OIL-oil change
    IN01- inspection service type one
    IN02- inspection service type two

    oraz w papierch serwisowych na zachodzie uzywa sie tego jak ci napisalem co daje do zrozumienia jakie cznnosci maja byc wykonane.
    Polscy tlumacze dowolne przetlumaczyli na to co masz w ksiazce
  • Poziom 20  
    Kolego misiozol skoro te informacje są tak oczywiste (dla mnie , dla Ciebie i wielu innych osób), to Twoim zdaniem dlaczego pojawiają się takie pytania? Moim zdaniem z niewiedzy wielu pozostałych osób. Twoim zdaniem jak się okazuje informacja np. „OIL” kończy się na wymianie oleju, a powinna kończyć wykonaniem czynności dodatkowych. Chociaż w większości przypadków i tak jest ( lub nie ) kasowana tylko wyświetlana informacja. No i proszę zauważ że wiele osób nie posiada dokumentów serwisowych i nie ma do nich dostępu.
  • Poziom 30  
    Wiesz w serwisie jak auto bylo nowe i pojawial sie napis OIL klijent przyjezdzal i wymienialo sie olej oraz wizualnie sprawdzalo stan techniczny auta, po to wymyslono in01 i in02 oraz OIL aby nie komplikowac oraz aby auto samo pilnowalo typu serwisow i wymiany olejow, i takie bylo zalozenie tego , natomiast w praktyce pogwarancyjnej to wiemy wszyscy jak to wyglada.I jestes w bledzie o czynnosciach dodatkowych bo to ustalal serwis co ma sie znajdowac w okleslonym typie serwisu adekwatnym do przebiegu auta ,dostawalo sie elementy wchodzace w sklad serwisu od departamentu z czesciami i wykonywalo sie robote kazdy z serwisantow byl przeszkolony jakie czynnosci zawieraja sie w jakim serwisie i tylko tyle bylo wykonywane i nic wiecej chyba ze stwierdzono jakas dodatkowa usterke .
  • Poziom 20  
    Temat zamykam skoro nikt nie ma nic do dodania.