Witam,
na wstępie skłamę: czytałem chyba wszytkie wątki o feli ale nic nie znalazłem.
Wymienione:
1. Czujnik temperatury płynu.
2. Gumki na listwie
3. Świece
4. Pompa paliwa
5. Czyszczone wtryski
6. Czyszczona przepustnica + adaptacja
7. Sprawdzone wtyczki od mapsensora, są OK, na kompie brak błędów.
8. Błędy z kompa:
8 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-00 - Short to B+
00525 - Oxygen Sensor (G39)
07-10 - Signal too Low - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
Błędy skasowane miesiąc temu, nic się pojawia znów, teraz jest czysto.
Tak czy inaczej, ssania brak, pali tak jakby na 3 gary, po 30 sekundach sie uspakaja i wszystko wraca do normy.
Dziwnie śmierdzą spaliny... nie wiem jak to opisać.
Jakieś pomysły?
na wstępie skłamę: czytałem chyba wszytkie wątki o feli ale nic nie znalazłem.
Wymienione:
1. Czujnik temperatury płynu.
2. Gumki na listwie
3. Świece
4. Pompa paliwa
5. Czyszczone wtryski
6. Czyszczona przepustnica + adaptacja
7. Sprawdzone wtyczki od mapsensora, są OK, na kompie brak błędów.
8. Błędy z kompa:
8 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-00 - Short to B+
00525 - Oxygen Sensor (G39)
07-10 - Signal too Low - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
Błędy skasowane miesiąc temu, nic się pojawia znów, teraz jest czysto.
Tak czy inaczej, ssania brak, pali tak jakby na 3 gary, po 30 sekundach sie uspakaja i wszystko wraca do normy.
Dziwnie śmierdzą spaliny... nie wiem jak to opisać.
Jakieś pomysły?