Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III fabryczny autoalarm, nie odpala auto

13 Lut 2011 13:01 18962 28
  • Poziom 9  
    witam
    mam fabryczny alarm w golfie III tdi z 94r, zaczołem grzebać przy alarmie chcąc dodać inną centralę która pozwoliła by otwierać auto z pilota, gdyż orginalnie nie było takiej możliwości no i zaczołem majstrować przy wtyczce zamka pnaumatycznego tj. tej z trzema kabelkami które sterują zamkiem próbując podłączyć pod nie centralkę na pilot. no i nie wiem czy coś popaliłem bo efek tego taki że teraz wogóle z wkładki zamka nie działa mi centralny zamek , mało tego alarm chyba się zazbroił i cały czas wyje jak usiłuje odpalić auto \, kontrolki na desce sie nie świecą

    gdzie znajduje sie ta centralka i czy można ją odłączyć jeśli tak to proszę o pomoc

    bo mam unieruchomione auto :(
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 15  
    Wydaję mi się że w tym modelu nie było typowego fabrycznego alarmu, pewnie to jakaś dokładka a jak coś kolega odłączył to alarm się uzbroił
  • Poziom 28  
    Bezpieczniki sprawdziłeś?
    Pozdr.
  • Poziom 20  
    Nie ma fabrycznego alarmu w tym aucie musisz sprawdzić co jest odcięte tym ustrojstwem i to ominąć a od tego że zamek nie działa na pewno spaliłeś bezpiecznik od zasilania pompki centralnego zamka

    Dodano po 1 [minuty]:

    A kto ma ci powiedzieć gdzie masz centralkę ,jeżeli nikt z nas jej nie zakładał to ty musisz ją zlokalizować
  • Poziom 37  
    kamil2941 napisał:
    Wydaję mi się że w tym modelu nie było typowego fabrycznego alarmu, pewnie to jakaś dokładka a jak coś kolega odłączył to alarm się uzbroił


    Wydaje mi się, że źle się Koledze wydaje...:D
    Oznaką, że jest to fabryczny alarm jest opraweczka z czerwoną diodą przy "guziczku" blokady drzwi w parapecie drzwi kierowcy: jeśli to jest - jest fabryczny alarm.
    Do porawnej pracy wymagane są sprawne bezpieczniki, szczególnie 14, 16 i 21. Nie "pooglądać" a wyjąć i starannie sprawdzić lub, dla pewności, wymienić.
    Jeśli jednak się alarm "zawiesił", mozna odpiąć akumulator na ok. godziny (UWAGA: czy ma Kolega ewentualnie wymagany kod do radia?) i po ponownym podłączeniu klem sprawdzić. Dla pewności warto odpiąć wtyk pompki, bo może uległa zniszczeniu i powoduje zwarcia. Gdy wszystko zadziała bez podpiętej pompki, można ją wpiąć i zobaczyć.
    Naturalnie, na dołożony alarm nie poradzę:cry:
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 28  
    Były wersje z fabrycznym Alarmem.Jak to jest oryginalny to znajdziesz go po lewej stronie u góry,jest przykręcony do tej blach.
    Pompka do centralnego jest w bagażniku.
    Pozdr.
  • Poziom 9  
    Witam
    koledzy mieli racje bezpiecznik padł, jeżeli chodzi o fabryczny alarm, to jest taki dokładnie blokada RdW bo po kablach ją odnalazłem za wyłącznikiem świateł
    alarm wyje bez problemu jest też domykanie szyberdachu tylko wszystko na kluczyk bez pilota

    teraz wpiołem centralkę centralnym na pilot . wpiołem przewody które dają impuls
    z tej centralki na przewody sterujące z wkładki zamka. jast taka kostka przy mechanizmie zamka
    powiedzmy ze to jakiś czas chodziło bez problemu, rano przychodze do auta i akumulator na maxa rozładowany coś jest nie tak chyba zły plus wziołem
    chyba ze jest jakiś inny problem.

    jeszce jedno centralny jest z CARPROTECT PORTOS

    powiedzcie mi czy musze się wpiąć jeszcze w jakieś sterowanie fabrycznej centralki czy tak wystarczy

    jest to połączenie do zamka. może jakąś diode mam wpiąć
    z centralki portos wychodzą jesczze kabel brązowy i biały
    zamknij/ otwórz

    dzięki za pomoc i pozdrawiam
    Golf III fabryczny autoalarm, nie odpala auto

    Dodano po 5 [minuty]:

    jeszcze jedno bo zapomniałem

    macie moze schemat do tej fabrycznej centralki RdW
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    W Golfie 3, przy oryginalnym centralnym pneumatycznym wpina się zdalne sterowniki czy alarmy w przewody: zamykanie - szary i otwieranie - zielony, wówczas chodzi ładnie i problemów brak. Na tych przewodach występuje PLUS w chwili pracy i także po podaniu plusa ze sterownika zewnętrznego układ działa jak sterowany kluczykiem.
    Nie wiem natomiast jak podaje ten sterownik CarProtect, czy podaje plusa czy też minusa - częstsze przy sterownikach elektrycznych.
    Musi więc Kolega zkojarzyć te dwie centralki, alarmu i centralnego zamka, w/g ich wymagań.
    Schematu nie mam do tego RdW.
    Naturalnie jest też możliwe uszkodzenie egzemplarza sterownika czy nawet innego urządzenia pojazdu a jedynie wystąpiła zbieżność czasowa. To już trzeba posprawdzać, m. in. przez pomiar prądu na postoju (opisy w necie).
  • Poziom 9  
    no podpiołem właśnie na zielony i szary
    sterowanie z centralki jest plusem
    wszystko chodzi dobrze
    tylko niewiem czemu sie rozładował
    spróbuje zmierzyć pobór tej centralki
  • Poziom 9  
    Przepraszam, że odkopuje tak stary temat, ale mam pytanie czy jak się podłączy centralny z pilota do przewodów o kolorze szarym i zielonym to czy przy zamykaniu załączy się autoalarm z diodą w drzwiach kierowcy?
  • Poziom 32  
    Fabryczny załącza się z chwilą zamknięcia zamka
  • Poziom 9  
    załączy się jeżeli zastosujesz diody ale diody musisz wpiąć w przewody odchodzące do centralki na pilot
  • Poziom 18  
    Witam. Jeśli można to podepnę się do tematu. Mam golfa 3 TDI z 94r. z fabryczną centralką. Ponieważ miałem już 2 włamania i zero reakcji centralki, chcę ja wymienić na inną, przy okazji sterowaną pilotem. Swoją drogą, VW nie popisał się za bardzo swoją centralką, skoro można ją deaktywować stosując siłowe rozwiązanie poprzez wyłamanie bolców wkładki. I tu moje pytanie. Czy jest sens wymiany na alarm z pilotem ( LP typ URZ0222)? Konkretnie chodzi mi o zasadę działania tzn. czy jeśli uzbroję alarm za pomocą pilota to można go deaktywować tylko za pomocą pilota, czy również zdeaktywuję go przekręcając kluczyk w zamku drzwi ?
  • Moderator Samochody
    Alarmu sterowanego pilotem nie zdezaktywujesz otwierając zamek (nieważne, czy siłowo, czy normalnie kluczem)
  • Poziom 18  
    carrot, dzięki za wyjaśnienie. W takim razie pozostaje tylko zakup i wymiana.Pozdrawiam.:D
  • Poziom 24  
    fabryczny autoalarm w mk3 nie był sterowany z pilota.
  • Poziom 18  
    sarna, wiem, że ta centralka fabryczna nie jest sterowana z pilota. Być może nieprecyzyjnie sformułowałem myśl. Pisząc, że
    Cytat:
    chcę ja wymienić na inną, przy okazji sterowaną pilotem

    nie miałem na myśli wymiany na inną fabryczną tylko zupełnie inną centralkę alarmową, taką która ma sterowanie z pilota.

  • Poziom 17  
    Witajcie, miedzy wierszami chce zapytac gdzie znajduja sie przewody ten szary i zielony od otwierana i zamykania drzwi w zamku pneumatycznym? Zamontowalem sobie alarm z alledrogo ale nie wiem gdzie szukac przewodow od pneumatyki? We wiazce do drzwi ?
  • Poziom 23  
    tak we wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy
  • Poziom 9  
    podkopię trochę temat
    Mam dołożony alarm kupiłem tak samochód(Vento 1,8 AAM) wszystko ok działa tylko mam stycznik w drzwiach uwalony nie zawsze działa. Dziś otworzyłem z pilota wsiadłem chce zapalić z benzyny- zapalił i zgasł druga próba nic nie dała więc zapaliłem z gazu i zaczęło mi piszczeć coś spod maski co jakieś 4 sekundy:
    https://obrazki.elektroda.pl/9839868100_1330345930.jpg

    nie wiem czy to jest fabryczne ale widziałem to też u mamuśki w vento.
    Na benzynie dalej nie chce odpalić, centralny przestał działać ale bezpiecznik jest ok, pilotem jak próbuje coś zrobić to nawet kierunki mignąć nie chcą.
    Czy coś się stało z immo? może coś się zablokowało lub jakieś błędy się pojawiły? odłączenie na chwile nie pomogło dalej piszczy ta syrena więc zostawiłem odpięte na dłużej...niby mogę z gazu odpalić ale wolałbym żeby był też sprawny na benzynie

    Edit:
    Odpięcie od aku nie pomogło dalej wyło ale wpadło mi pod rękę coś takiego jak klapkę od bezpieczników otworzyłem:
    Golf III fabryczny autoalarm, nie odpala auto

    to zapewne pozostałość po systemie bbs auto-blok którego część już wyprułem po piszczało coś w samochodzie ale to będzie już pół roku i nie mam pojęcia co to ma teraz do rzeczy. Po drodze znalazłem jeden bezpiecznik na kablu od tej kostki wyjąłem i udało mi się odzyskać centralny zamek i przestało piszczeć spod maski...co dalej zrobić z tym? wyciąć można całkiem?
    Główny alarm z pilota jest firmy Force 102/103 założony od nowości, no i oprócz tego właśnie pełno kabli jest od auto-blocka.
  • Poziom 37  
    To by trzeba się rozejrzeć, jakie fabryczne przewody zostały przecięte i wprowadzone do tego ustrojstwa. Fabryczne kable VW łatwo jest poznać. Takiego czegoś Fabrycznie nie było, dodane, może u dealera.
    Jak widać na pomarańczowym pudełeczku, są tam dwa przekaźniki. Zbadać (posilając się układem z Vento Mamy) jakie przewody one przełączają, które są stale zwarte a które otwierają się po włączeniu alarmu. I połączyć tak jakby alarmu nie było - ominąć pudełeczko.
    To coś na fotce, ta "tuba" to syrenka od alarmu - jak Kolega alarm wyrzuca, odciąć i nie przejmować się, za chwilę się wyładuje jej akumulatorek i się uspokoi.
    Gdyby jednak sprawiało to Koledze kłopot, warto podjechać do elektryka by to usunął, a nawet znajomego z VAGiem by choć błędy sprawdził. Szkoda narobić dalszych kłopotów.
  • Poziom 9  
    O to chodzi że alarmu nie chce wyrzucać :)Raz że wygodne piloty 2 trzymam samochód na osiedlu więc wolałbym go mieć.
    Dzwoniłem to firmy która założyła ten sprzęt, dowiedział się nie za wiele. Możliwe że to dodatkowy immo lub coś podobnego. Dodatkowo jeśli w centralce alarmu nie ma zasilania czyli jak w moim przypadku to przekaźnik blokuje zapłon. Według porad mam złączyć 2 przewody na stałe i powinien palić. Wolałbym jednak odzyskać zasilanie i mieć dalej alarm a nie chce nic namodzić bo przewodów idzie sporo, a wiadomo jak to wygląda koło skrzynki bezpieczników w vento i mk3. Dam znać czy przynajmniej benzyna funkcjonuje po złączeniu.

    Edit:
    Nic jednak nie musiałem ciąć. Na przewodzie idącym do sterownika alarmu wyjąłem bezpiecznik i włożyłem inny bo ten był nie przepalony ale dziwny. Potem jak zacząłbym wyjmować sterownik to auto zaczęło wyć ale pilotem wyłączyłem alarm i nagle wszystko zaczęło działać :) Może to kwestia słabego styku w którymś miejscu. Włożyłem bezpiecznik ten przy tych przekaźnikach i zamyka z pilota ładnie.
    Temat rozwiązany w każdym razie dzięki za podpowiedź :)
  • Poziom 1  
    kamil2941 napisał:
    Wydaję mi się że w tym modelu nie było typowego fabrycznego alarmu, pewnie to jakaś dokładka a jak coś kolega odłączył to alarm się uzbroił
    Byl kolego i jest

    Dodano po 3 [minuty]:

    kamil2941 napisał:
    Wydaję mi się że w tym modelu nie było typowego fabrycznego alarmu, pewnie to jakaś dokładka a jak coś kolega odłączył to alarm się uzbroił
    Jest kolego bo ja mam takiego samego golfa
  • Poziom 38  
    Był fabryczny alarm w Golfie3, spore pudełko nad skrzynką bezpiecznikòw, widoczny ròwnież po wyjęciu włącznika świateł. Porządna hitlerowska konstrukcja, jedyna usterka jaką miałem w kilku sztukach to zimne luty przekaźnikòw.
  • Poziom 2  
    Witam mam problem ze swoim golfem chodzi o to ze zalaczyl mi sie alarm o ktorym istnieniu nie wiedzialem. Nie moglem otworzyc drzwi poniewa centralny zamek sam sie zamykal (cofal kluczyk przy otwieraniu) znalazlem gdzies na stronach ze przyczyna moze byc jakis sterownik RDW ktory znalazlem za wlaczenikiem swiatel. chodzi o to ze mam golfa kilka lat ichcial bym sie tego jakos pozbyc sek w tym ze nie wiem jak. probowalem laczyc 2 czerwone kable od sterownika i nic zaplon byl calkiem odciety i nie moglem odpalic auta. Odlaczylem calkiem sterownik RDW (2 wtyczki) i centralny chodzi normalnie ale nie moge odpalic auta nawet kontrolki sie nie swieca prosze o pomoc jak z tego wybrnac. Chodzi mi o to jak wyrzucik ten sterownik zeby w ogole go nie bylo.
  • Poziom 2  
    Panowie czy ktos moze pomoc jak wywalic fabryczny alarm w golfie? chodzi mi o jakies zdjecie co z czym mozna by zrobic aby pozbyc sie tego gowna calkiem to wywalic. Moze jest jakis sposob zeby zmostkowac ta skrzynke RDW od alarmu?
  • Poziom 13  
    koleg w orginalnym alarmie nie było odciecia
  • Poziom 37  
    jarekautomotor napisał:
    koleg w orginalnym alarmie nie było odciecia

    To Kolega go może wywali i spróbuje "zapalić"...
    Jest odcięcie rozrusznika we fabrycznym alarmie.
    Oprócz odpięcia całej "skrzyneczki" RDw należy spiąć jeszcze dwa ważne przewody. Jakie - to już nie na forum, choć aktualna cena Golfa zbliża się do wartości tegoż alarmu, więc nie wiem czy będą kraść - ale taki regulamin forum.