Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Volvo HU-605 brak kości eeprom

melklik 14 Feb 2011 12:21 2790 7
    melklik
    Level 11  
    Witam. Kupiłem radyjko jak w temacie jako niesprawne. Myślałem naprawię i się będę cieszył niestety po otworzeniu radyjka okazało się że ktoś po prostu wylutował kość eprom ! Więc proszę Was o pomoc. Czy ktoś mógł by mnie poratować ,,gotową" kością do tego radyjka, lub podać jaką kość mam zakupić, bo widzę że wsady są . Ja znalazłem u siebie 93c46 i ją zaprogramowałem wsadem z forum, ale nie działa. Doczytałem że nie może być zwykła tylko ,,rotated" a takiej nie mogę znaleźć nigdzie. Jestem oczywiście gotów zapłacić za takową kość. Dodam że jestem początkujący amator. Elektroniką zajmuję się okazjonalnie. Liczę na Was !
    melklik
    Level 11  
    Jest to pomocne. Jeśli dobrze kumam, proponujesz bym zrobił pajączka i wstawił zamiast rotated - zwykłą kość ? Może jednak znajdzie się ktoś kto ma gotowca ?Spróbuję podpiąć na kabelkach , ale nie wiem czy dam radę. Niestety nie mogę w internecie znaleźć tej S2914.

Proszę nie używać ozdobników ... ?? itd. . [damiancz]
  • Helpful post
    pudzianowski
    Level 28  
    Witam.
    Dla celów testowych wstawienie układu przy pomocy wyprowadzeń na dodatkowych drucikach może mieć sens. Przekonasz się, czy usterka sprowadza się tylko do braku pamięci.
    Dodam jeszcze, że gdzieś czytałem o jakimś szczególe w symbolu oznaczającym pamięć w wersji z obróconymi podłączeniami nóżek (rotated). Jeśli dobrze pamiętam, to chodziło o literę po ostatniej cyfrze. Tym niemniej odsyłam do wyszukiwarki.
    Pozdrawiam.
    Mateusz.
    melklik
    Level 11