Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Transmisja wideo online z akademickich mistrzostw sportowych

14 Lut 2011 17:01 3017 7
  • Poziom 2  
    Witam,
    Jestem studentem jednej z wyższych uczelni w Polsce. Niedawno zostałem 'wylosowany jako ochotnik' przez Dziekana by rozpracować temat transmisji wideo online (live) ze zbliżających sie mistrzostw sportowych naszej uczelni. Znając życie Dziekan będzie chciał, żeby wszystko było na Hi-Tech i tip-top (pewnie liczy się z jakimiś kosztami, ale o tym później).
    Niestety nie jesteśmy uczelnią techniczną dlatego nie mogę poprosić o pomoc np. studentów z Elektrycznego. Szukałem sporo w Google, ale musze przyznać, że od ogromu informacji poczułem się trochę zagubiony, dlatego prośba do Was. Może ktoś już coś takiego organizował (zawodowo lub hobbystycznie) i będzie w stanie pomóc. Oto po dość długim wstępie, krótki opis co chciałbym przygotować:
    1. Mistrzostwa dotyczą wielu różnych dyscyplin.
    2. Będą rozgrywane w Hali Sportowej uczelni (parkiet wielkości boiska do piłki ręcznej, trybuny na około 2500 osób, oświetlenie wg mnie rewelacyjne)(dostęp do Internetu z zewnętrznym stałym IP oczywiście jest)(możliwość pociągnięcia kabli do LAN lub ustawienie WiFi).
    3. Chciałbym umieścić tam około 6-8 kamer (kilka kamer na sztywno, bez możliwości ruchu, obrotu i zoomu) (około 3-4 kamer z możliwością ruchu w pionie
    4. Całość z ww kamer chciałbym jakoś prosto montować (przełączać pomiędzy kamerami, robić powtórki z ciekawych zdarzeń, dodawać np. swf'y z informacjami o szkole itp.)
    5. Audio powinno być dostosowywane na zasadzie (dwóch komentatorów, i ewentualnie włączanie/wyłączanie dźwięku z innych mikrofonów gdzieś rozstawionych).