Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podkrecenie Intel Cerelon D 341

14 Lut 2011 21:10 1230 13
  • Poziom 8  
    Witam mam takie pytanie czy ten procesor można podkręcić jakoś? wiem ze to jest slaby procesor ale powinno się dać.Chodzi mi o to żeby płynniej trochę komputer działał.procesor temp. ma taka standardowa 25 stopni(na zdjęciu dałem największa jaka udało mi się złapać) jeżeli by ktoś mógł powiedzieć ile go można podkręcić tak max. żeby nie spalić a działał w miarę dobrze.I czy w ogóle jest sens podkręcania tego procka?
    Nie znam się za bardzo na tym wiec jeśli coś jeszcze było by potrzebne proszę pisać.
    Niżej wstawiam zdjęcia:

Code:
    http://img546.imageshack.us/g/dsc00372.jpg/
  • Poziom 12  
    Oczywiście że możesz gdyż jest to niższy model z rodziny i do tego bardzo dobrze znany "Prescott". Kręcisz go do poziomu Celerona D 350 czyli 3,2GHz a nawet więcej. Wielkości 3,4GHz większość chipsetów nie obsługuje i to jest twoja górna granica do której możesz dążyć.
  • Poziom 8  
    Czyli wychodzi na to ze mogę go podkręcić na 3,2GHz.
    Tylko takie pytanie czy się nie spali i zasilacz to wytrzyma?
  • Poziom 12  
    Prescott ma to do siebie że chwili przegrzania odcina połowę cykli zegarowych powodując obniżenie emisji cieplnej jet to tak zwany Thermal Monitoring v1. Po drugie Prescottowi nie straszne są temp rzędu 70ciu stopni, ustaw sobie alarm w biosie(powinna byc taka funkcja). No i teraz kręcisz, w sumie to moim zdaniem odrazu możesz mu zapodać te 3,2GHz.

Temperaturę masz niską jednak wiatrak na procesorze co ja mówię to jakaś turbina :D prawie 3tys.obr. pewnie dlaego takie niskie temperaturki masz bo jest wyłączona kontrola prędkości.

A teraz najgorsze czyli zasilacz, masz tragiczne napięcia na dwóch liniach z czego na +12V masakrycznie niskie. Zresztą to Feel -czarna owca wśród zasilaczy