Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf 1.3 NZ zalewa silnik

cytryniak 14 Feb 2011 23:16 1966 5
  • #1
    cytryniak
    Level 10  
    Golf 1.3 trysk wielopunktowy po naprawie komputera (wymieniony procesor i eprom) zalewa silnik już po włączeniu zapłon. Dawka jaką dostaje silnik uniemożliwia odpalenia auta. Pomaga dopiero odłączeniu wtrysków, wtedy samochód pali dopóki nie przepali paliwa z cylindrów. Ponowne podłączenie wtryskiwaczy przy uruchomionym silniku momentalnie zalewa silnik. Przepływomierz ok nie zacina się.
    Sterownik też niby ok, w momencie włączenia zapłonu dwukrotnie uruchamia pompe paliwa i wtryskiwacze.
    Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
  • #2
    Dareczek013
    Level 9  
    Witam. To jest wina komputera na 100%. Podaje za dużą dawke paliwa. Przerabiałem to z nie jednym golfem.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A tak wogóle to był sens naprawiać ten komputer?? Lepiej było na szrota pójść i kupić jakiś używany.
  • #3
    cytryniak
    Level 10  
    w takim razie o może powodować takie zachowanie sterownika?
  • #4
    carrot
    Moderator of Cars
    Quote:
    w momencie włączenia zapłonu dwukrotnie uruchamia pompe paliwa i wtryskiwacze

    No to nie jest ok, powinien tylko włączyć pompę na 3sek, wtryski dopiero gdy dostanie impulsy z halla
    Sprawdź masę zespołu napędowego i wiązki wtrysku, właśnie przez jej brak uszkadza się ecu
  • #5
    cytryniak
    Level 10  
    Masy sprawdzone i poprawione, chociaż według mnie były dobre.

    Jak odłącze halla wtryski się nie uruchamiają, jak załącze leją paliwo jak złoto.
  • #6
    Dareczek013
    Level 9  
    Weź przełóż komputer z innego Golfa i zobaczysz że wszystko będzie OK. Podjedź do kogoś co ma golfa i wtedy zobaczysz ...