Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra B 1.8 95r błąd immo,brak zasilania na halla wału.

14 Lut 2011 23:18 8912 23
  • Poziom 26  
    Witam. X18XE Auto zostało podobno normalnie zgaszone i juz nie zapaliło po kilku godzinach. W ECU błąd immo--nieprawidłowy sygnał,tak to czyta CDIF,błąd czujnika położenia wału który dał się skasować,Ten od immo powraca, W immo błąd związany z kluczem,po wykasowaniu immo czyste,nic się nie zmienia w parametrach w immo po włączeniu zapłonu kluczykiem z pestką lub bez niej.
    W parametrach ECU immo aktywne,check mruga.
    Czyżby tylko synchro się wysypało?
    Jak tak to wiem że tylko TECH2. Brak iskry,pompa nie podaje .W tescie elementów iskra jest,pompa także startuje.
    Co mnie ciekawi że na złączu czujnika wału jest tylko masa,brak zasilania halla +12V Dlaczego?? Immo odcina?? Czy padło ECU?
    To tak na szybko to sprawdziłem .Jeszcze przedzwonic wiąche trzeba ale to już jutro.

    Piszę z zapytaniem ,czy wysypane immo będzie odcinało +12V na halla na wale??
    Chyba nie powinno?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 26  
    zrób porządek z błedem immo błąd wału występuje zawsze po zapaleniu zniknie ,immo widzi klucz ,moze wystarczy od nowa dopisać
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    widziałem ale w X20 XEV ale w obu simtech56.5 i myśle że po pierwsze odpaliłby z wałka i kolega po naprawie sprawdzi jak jest faktycznie pozdrawiam
  • Poziom 26  
    Na chwile zapali i zgaśnie ale grupa VW chyba. Opel to pierwsze słyszę.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    Nic nie pytać klienta co się stało, tylko otworzyć klucz (pomijając błędy) i sprawdzić czy "pastylka" jest, bo i tak nigdy nikt się nie przyznał, że klucze walnęły o glebę, a przynajmniej coś się wykluczy z usterki
    Sprawdzić przekaźniki zasilające
  • Poziom 26  
    "pastylka" jest na miejscu,to w pierwszej kolejności sprawdziłem,na dzień dobry,dzisiaj kumpel z techem2 podjechał,immo widzi klucz i wysyła info że ok, w ECU błąd na zmianę,raz immo za słaby sygnał,a za chwilę przekażnik mocy (główny).Zdziwiło to nas troche... Sprawdzony i jest wysterowany prawidłowo.
    Doszliśmy do wniosku że walnięte ECU.
    Znalazłem jeszcze ślady po zwarciu i naprawie przewodu do kompa kolor czerwony z niebieską,widać było że kiedyś się zjarał kawałek (20CM) kabla blisko wtyczki. Cholera wie co tam ię działo że taki kawałek kiedys tam musiał się zjarać. Tak czy tak wstawiony nowy,wszystko polutował już ktoś i widać że nie jest to świeża naprawa. Wiązka z grubsza sprawdzona i jest Ok. Ecu bez śladów ingerencji,oryginał,z tego samego rocznika co auto.
    Podstawie używkę i przypiszemy Techem2 ,zobaczymy jaki efekt...
  • Poziom 26  
    Inny komp przypisany,auto odpalone wkręcało się do 4 tys.
    Błąd czujnika wałka rozrządu.
    Wymieniony na nowy (siemens)
    Dwa dni chodziło pięknie.Już miałem dzwonić do klienta a tu dupa blada...
    Wsiadam, a tu check mruga!! Ręce opadają!

    W ECU błąd immo---słaby sygnał
    W immo błąd sygnału prędkości pojazdu oraz transpondera klucza a także lampki kontrolnej silnika..Dziwne..
    Tak nagle. Pestka na miejscu.Wcześniej nic o transponderze nie było i tech go widział. Po wykasowaniu immo czyste,ECU nadal zgłasza błąd immo---słaby sygnał.

    Chyba koleś mi wgra wsad czysty bez immo ale słyszałem że wtedy nie ma diagnozy?? Czy to prawda?? Przypomnę że jest to simtec 56 X18XE
  • Poziom 26  
    A nie słabe aku to rozwala jeżeli zasilanie immo ok to leci puszka immo , podstaw drugą puszke ,
  • Poziom 26  
    Zasilanie immo musi być ok bo moge się znim połączyć,ako raczej odpada bo stało sie to od razu po włączeniu zapłonu,a przy próbie odpalenia (wiadomo że nie odpali) kręci normalnie.
  • Poziom 26  
    stało na mrozku może jednak w motce się coś dzieje , podstaw drugą puszkę
  • Poziom 15  
    Wywal immo w tym modelu nie ma problemu (jak masz sprzęt),Opli nie kradną ,mają już swoje lata
  • Poziom 26  
    Kumpel co w tym siedzi wgra mi wsad bez immo.
    Ale po takim zabiegu podobno nie ma dignozy ECU.
    Czy to prawda?? Niech się ktoś wypowie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    Z mruganiem to jasne,i klientowi to wyjaśnię,ale brak diagnozy to juz troche wtopa...
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    Dzieki jorge83. Nie mam programatora ani potrzebnej wiedzy aby grzebac w sterownikach.Resztę jakoś ogarniam od kilku dobrych lat.
  • Poziom 15  
    Nic nie mruga tylko w niektórych sterownikach świeci check ,a że nie ma diagnozy to nie prawda .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Posprawdzaj dokładnie zasilania, sterownik, immo, poszukaj spadku napięć. To jest Twój problem.
  • Poziom 26  
    Immo "wywalone" auto pali,diagnoza jest,także gra gitara.
    Gdzieś czytałem że trzeba przewód niebiesko czerwony przy immo zmostkować jakimś innym (nie pamiętam koloru) a wtyczkę pozostawić wypiętą.
    Po co to mostkować? Ktos słyszał o tym?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto