Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Netia - rozwiązanie umowy

pawelsan550 15 Lut 2011 11:37 10863 7
  • #1 15 Lut 2011 11:37
    pawelsan550
    Poziom 2  

    Witam, posiadam internet 2Mb w Netii, i mam pewnie problem, otóż, ten net chodzi mi tak słabo że nie da sie opisać tego słowami T_T.
    Zgłaszałem awarie już jakieś 3-4miesięcy temu, lecz u nich cały czas ta sama gadka - "Awaria jest rozpatrywana, prosimy czekać" itp...
    Lecz mam drugi problem niedługo sie wyprowadzam do nowego jedno rodzinnego domu, i tam nie będziemy mieć telefonu domowego.
    Tak czy inaczej mam już dośc Netii... Nie chce mieć z nimi już nic wspólnego, więc, chciałbym sie dowiedzieć i czy wogóle istnieje taki sposób aby rozwiązać z nimi umowę bez poniesienia jakich kolwiek kosztów?


    Proszę o szybką odpoowiedź!!!

    1 7
  • #2 15 Lut 2011 13:00
    płetwa
    Poziom 29  

    Na jaki okres podpisałeś umowę może do czasu przeprowadzki wygaśnie.
    A jak nie to przeprowadzka jest chyba dość mocnym argumentem.

    -1
  • #3 15 Lut 2011 18:35
    PICIA
    Poziom 33  

    pawelsan550 napisał:
    Witam, posiadam internet 2Mb w Netii, i mam pewnie problem, otóż, ten net chodzi mi tak słabo że nie da sie opisać tego słowami T_T.
    Zgłaszałem awarie już jakieś 3-4miesięcy temu, lecz u nich cały czas ta sama gadka - "Awaria jest rozpatrywana, prosimy czekać" itp...
    Lecz mam drugi problem niedługo sie wyprowadzam do nowego jedno rodzinnego domu, i tam nie będziemy mieć telefonu domowego.
    Tak czy inaczej mam już dośc Netii... Nie chce mieć z nimi już nic wspólnego, więc, chciałbym sie dowiedzieć i czy wogóle istnieje taki sposób aby rozwiązać z nimi umowę bez poniesienia jakich kolwiek kosztów?


    Proszę o szybką odpoowiedź!!!


    niema informacji typu AWARIA-prosimy czekać - musi być konkretna informacja do KIEDY
    to jedno
    po 2
    nie znam regulaminu netia -ale nałożą na ciebie karę umowną - niema znaczenia -ze bedziesz zmienial lokal, w TP .. mialbys wszystko..

    wcale nie zaluje Netii -klientów co poszli za 2 zł .. bo taniej

    wiecej szczegółów umowy - kiedy co i jak zawarta

    -1
  • #4 15 Lut 2011 20:22
    pawelsan550
    Poziom 2  

    Napisali mi to w sms'ie lecz do kiedy awaria będzie usunięta nie napisali, kazali poprostu czekać...

    Kończy mi sie pod koniec roku umowa

    0
  • #5 15 Lut 2011 22:23
    xE5150
    Poziom 25  

    Witam!

    Kolego PICIA - nie oczerniaj Netii, ponieważ to wcale nie jest taka zła firma. Mam w niej Internet od 2007 roku na łączu TP S. A.. Rok temu nawalił mi modem, bez problemu przysłali mi drugi modem kurierem!!! Na ich koszt oczywiście. Kiedyś zapomniałem zapłacić faktury, po dwóch tygodniach dostałem przypomnienie, oczywiście nie zapłaciłem żadnych odsetek - co w przypadku TP jest oczywiste (zdzierają na każdym kroku).

    Do autora wątku: zadzwoń na infolinię Netii i tam powiedz o swoim problemie, podkreśl, iż chcesz zerwać umowę ponieważ wystąpiła awaria i nie działa Ci internet, a oni nic nie robią w tym kierunku, aby ją usunąć. Podsumowując, chcesz zerwać umowę, ale z ich winy. Zapytaj, czy w takim przypadku będziesz musiał płacić karę i w jakiej wysokości.

    Pozdrawiam.

    0
  • #6 15 Lut 2011 22:49
    pawelsan550
    Poziom 2  

    No to ja mam jeszcze kare płacić że oni se w kulki z netem lecą?

    0
  • #7 16 Lut 2011 01:20
    RedForce
    Poziom 23  

    Jeśli chcesz by Ci naprawili ten net - możesz napisać na blog.netia.pl. Zazwyczaj pomaga. Jeśli szukasz tylko pretekstu do rozwiązania umowy - możesz próbować w UKE - ale marnie to widzę...

    0
  • #8 16 Lut 2011 07:51
    PICIA
    Poziom 33  

    pawelsan550 napisał:
    Napisali mi to w sms'ie lecz do kiedy awaria będzie usunięta nie napisali, kazali poprostu czekać...

    Kończy mi sie pod koniec roku umowa

    formalnie złóż reklamację opłat za usługę-łaski ci nie robią -forma pisemna i musisz dostac informację w formie pisemnej

    Dodano po 27 [minuty]:

    xE5150 napisał:
    Witam!

    Kolego PICIA - nie oczerniaj Netii, ponieważ to wcale nie jest taka zła firma. Mam w niej Internet od 2007 roku na łączu TP S. A.. Rok temu nawalił mi modem, bez problemu przysłali mi drugi modem kurierem!!! Na ich koszt oczywiście. Kiedyś zapomniałem zapłacić faktury, po dwóch tygodniach dostałem przypomnienie, oczywiście nie zapłaciłem żadnych odsetek - co w przypadku TP jest oczywiste (zdzierają na każdym kroku).

    chyba przejdę do Netia...

    0