Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zegary wariują - Seat Cordoba.

towlaz 15 Lut 2011 12:38 3986 11
  • #1 15 Lut 2011 12:38
    towlaz
    Poziom 8  

    Witam.
    Samochód to Seat Cordoba 1.4 60KM z 1997 roku.
    Początkowo wysiadła kontrolka świateł drogowych, następnie wskaźnik poziomu paliwa, a od wczoraj wariuje mi obrotomierz i prędkościomierz, a dodatkowo zegarek i licznik co jakiś czas się resetuje.
    Co może być tego przyczyną?
    I czy będzie konieczna wizyta u elektronika czy może samemu można to naprawić?

  • Pomocny post
    #2 15 Lut 2011 12:51
    płetwa
    Poziom 28  

    Wygląda na to że poluzowała się kostka zasilająca zegary, musisz wyjąć i sprawdzić.

  • #3 15 Lut 2011 13:58
    emeryt2
    Poziom 42  

    Mogła sie poluzować , jak ktoś wcześniej rozwalił jej zamek , sama nie wypadła!

  • #4 15 Lut 2011 14:13
    wojtekryba
    Poziom 32  

    Wymiana żarówek i słynnego stabilizatora w zegarach.
    Czy dasz rade sam ? Oceń swoje zdolności.

  • Pomocny post
    #5 15 Lut 2011 16:20
    witek271
    Poziom 20  

    wojtekryba napisał:
    Wymiana żarówek i słynnego stabilizatora w zegarach.
    Czy dasz rade sam ? Oceń swoje zdolności.


    Miałem ten sam problem można to zrobić w sposób jaki napisał kolega wyżej jeśli to zrobisz sam i wiesz jak i znasz się na tym a jak masz zamiar jechać do elektronika to lepiej kup na szrocie zegary ja zapłaciłem 50 zł w sumie nie majątek a podejrzewam że elektronik na pewno za 50 zł tego nie zrobi

  • #6 16 Lut 2011 23:14
    Staszek49
    Poziom 33  

    Miałem ten sam problem z Passatem, ale okazało się, że wtyczka zasilająca zegary uszkodziła się - połamały się tzw. piny. Po naprawie za ok. 50 zł. auto śmiga do dziś. Jest to typowa dolegliwość aut z rodziny VW, głównie z silnikiem diesla.

  • #7 17 Lut 2011 08:13
    towlaz
    Poziom 8  

    Wczoraj sprawdziłem wtyczka była wpięta dobrze.

    Już wiem że sam tego nie naprawie. Teraz powiedzcie czy jak kupie drugi używany to wszystko będzie chodzilo normalnie? Chodzi mi glownie o immo.

  • #8 17 Lut 2011 19:02
    wojtekryba
    Poziom 32  

    rocznik 97 ma immo w osobnej puszce, nic wspólnego z zegarami

  • #9 18 Lut 2011 07:30
    towlaz
    Poziom 8  

    ok. czyli zegary moge sobie wymieniać?

  • #10 18 Lut 2011 07:39
    emeryt2
    Poziom 42  

    Wymień , ale nie ma pewności , czy usterka w zegarach , nie do końca zdiagnozowana .

  • #11 19 Lut 2011 22:01
    tos64sy
    Poziom 15  

    Sprawdź masę od licznika,jest ona na silniku,przykręcona do głowicy nad skrzynią

  • #12 20 Lut 2011 21:54
    wojteknusiek
    Poziom 11  

    witam miałem podobny przypadek w fokusie okazało się ze był uszkodzony przewód od alternatora tzn sterowanie ładowania i też zegar wariowały wtyczka z 3 przewodami i jeden był uszkodzony tzn przerwany. Pozdrawiam.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Oczywiście lampka ładowania świeciła a ładowanie było :)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME