Zawsze i wszedzie jest jasno napisane ,ze nie powinno sie wrzucac na "N" podczas jazdy ,ze sluzy to tylko wyrownaniu cisnien pomiedzy przerzuceniem z "R" na "N" oraz uzywania ewentualnie na postoju lub ,niezalecane ,do krotkiego i wolnego holowania pojazdu.
Dlaczego jadac z gory nie mozna uzywac pozycji "N" ?
Jakie jest tego techniczne wytlumaczenie?
Jaka jest roznica pomiedzy jazda z gory na 6 biegu z obrotami silnika 1100 -1200 rpm a jazda na "N" z obrotami jalowymi ~700 rpm ?
Co moze ulec skroceniu zywotnosci lub uszkodzeniu ?
Dlaczego jadac z gory nie mozna uzywac pozycji "N" ?
Jakie jest tego techniczne wytlumaczenie?
Jaka jest roznica pomiedzy jazda z gory na 6 biegu z obrotami silnika 1100 -1200 rpm a jazda na "N" z obrotami jalowymi ~700 rpm ?
Co moze ulec skroceniu zywotnosci lub uszkodzeniu ?