Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes C220 cdi 2001r AUTOMAT 3 błędy i brak odpalania

lukss07ns 23 Lut 2011 20:26 15461 47
  • #31
    mocu
    Poziom 12  
    może lepiej weź suszarkę do włosów zamiast opalarki, bo jak nadtopisz plastyki to pacjent nie będzie zachwycony
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #32
    fuelinyourblood
    Poziom 35  
    Nie masz pojecia jak zabrac sie za to auto.

    odstaw je do garazu gdzie wiedza ocochosi.
  • #33
    trans-serwis
    Poziom 39  
    Bardzo fajny temat, podobają mi się te wątpliwości autora ile kabli podłączyć do żarówki.
  • #34
    lukss07ns
    Poziom 19  
    Po przekręceniu stacyjki nie ma wogóle napięcia na bezpiecznik 10 (rozrusznika) jest 0,00.

    Więc jeśli ani lampka się nie zapaliła ani nie kręci rozrusznik na krótko to od czego zacząć?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Człowiek się uczy, i nawet nie mam wam za złe tego "prześmiewania" bo tyle do tej pory mnie w szkole samochodowej nauczyli ...

    Dodano po 20 [minuty]:

    Odpiąłem małą kostkę przy steroniku co miała oznaczenia od 1-9
    Spiąłem 1 i 7 i miernik pokazał 3,19V to samo na 1 i 8 = 3,19.
    Czyli jak domniewam sterownik odpada. Teraz rozkręce obudowę stacyjki(popatrzę jeszcze jak z dostępem tam) i podgrzeje suszarką bo opalarki nie mam.
  • #35
    mocu
    Poziom 12  
    Nie dziw się, że Ci odradzają dłubanie w tym. Jeden błąd i możesz uwalić elektronikę, która niekiedy kosztuje kilka tysięcy. Poszukaj schematu stacyjki, może wystarczy podpiąć na krótko i odpali. Ja kiedyś potrzebowałem odpalić MANa TG na włączonym biegu (brak pompki sprzęgła). Musiałem wypiąć kabel ze skrzyni biegów i zmostkować odpowiednie piny. Może to czujnik w skrzyni uwaliło, albo nie ma styku w gniazdku?
  • #36
    trans-serwis
    Poziom 39  
    Zostaw w spokoju tą suszarkę a tym bardziej opalarkę bo to nic nie da, no może zniszczysz coś jak za blisko przyłożysz opalarkę. Ewentualnego hitu elektrody czyli "zimnych lutów" i tak nie polutujesz opalarką.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #37
    lukss07ns
    Poziom 19  
    Czyli co radzicie. Wyczytałem już mase artykułów na temat tego przypadku i stawiam na wyjęcie rozrusznika. Pasuję kolumne rozkręcić na krzyżaku i parę kabli na bok odłożyć od góry pokrywe aby dobrze kable od rozrusznika było odkręcić i obejrzeć go z bliska.
  • #38
    trans-serwis
    Poziom 39  
    Ja bym ci radził abyś oddał ten samochód komuś kto ma sprzęt do dobrej diagnozy i wiedzę do naprawy.
  • #40
    fuelinyourblood
    Poziom 35  
    to rób kur..a co ci sie mówi
    po ch.j wyciaasz rozrusznik skoro niewiez czy ma zsilanie?
    czemu nie sprawdzisz tego co ci pisałem?
    jeczysz a nic nie robisz.
  • #41
    teleserwis
    Poziom 10  
    Wita. Miałem podobny przypadek że nie mogłem odpalić, rozrusznik nie kręcił, po 2 dniach szukania znalazłem, błahostka, brak masy na silniku
  • #42
    hollow
    Poziom 20  
    Kolega lukss jest dość uparty i szuka błędu troszkę dłużej niż dwa dni, ale tak jak pisałem psudo spece, w tym przypadku nie spec może tylko bardziej popsuć, a potem będzie płacz.
  • #43
    lukss07ns
    Poziom 19  
    Nie zaliczam się do pseudo speców. Rozrusznik dziś został wyjęty.
    Szczotkotrzymacz + szczotki w totalnej rozsypce ... Po podpinaniu go na krótko nawet nie drgnął. Zdam relację jak naprawię i wsadzę.
    Sprawdzany był także na aucie czy wogóle nie kręci i dlatego zapadła taka decyzja. To forum zamiast pomagać coraz bardziej opiera się na prześmiewaniu i wyzywaniu. Co cóż ,najgorzej jest nie spróbować czegoś w życiu.

    pozdrawiam i zdaje relację na dniach...


    Moderowany przez zeimp:

    lukss07ns napisał:
    To forum zamiast pomagać coraz bardziej opiera się na prześmiewaniu i wyzywaniu.


    Owszem, my pomagamy i to do końca, ale userom, którzy wiedzą czego chcą i mają minimum wiedzy w temacie! Proponuję przyhamować wypowiedzi osądzające Forum!

  • #44
    hollow
    Poziom 20  
    Nie obrażaj się, po prostu dwa tygodnie na szukanie usterki to strasznie długo.
  • #45
    lukss07ns
    Poziom 19  
    Nie obrażam się, znajomemu się nie spieszy a miałem w tym czasie masę innych samochodzików na głowie.
  • #46
    Chris_snk
    Poziom 13  
    Witam a ja mam taki problem mercedes c220 nie odpala,silnik kręci tylko wygląda to tak jakby z ecu nie wychodziło napięcie na pompowtryskiwacze.Czy może być uszkodzony komputer czy zasilanie pompowtryskiwaczy jest sterowane skąd indziej??
  • #47
    fuelinyourblood
    Poziom 35  
    Jakie pompwtryskiwacze? Jakie zasilanie na wtryski? O matko i córko!


    Co z cisnieniem paliwa? Jakie błędy?
  • #48
    okonionen74
    Poziom 10  
    takim baranom to specjalnie bym pisał głupoty..."słuchaj faza na masę załatwia problem raz na zawsze. Dużym kluczem 32 między czerwone ogniwo a czarne akumulatora i nie puszczać za szybko bo się nie uda". Sprawdzanie wysterowania wtryskiwaczy żarówką 21W (w konsekwencji pojarane końcówki) a może kolega tam iskry zapłonowej szukał ??? Nie wie skad się bierze impuls na wtryskiwaczu, a bierze się za naprawę sterowania .....Wkurza mnie to że potem takie dupki przywożą totalnie rozpiżdżony samochód i chcą żeby im jeszcze za pół darmo naprawiać a Ty nie wiesz w co masz łapska włożyć bo namieszane i pokarana połowa modułów. Mercedes to nie duży fiat, raz łapki wsadzisz nie tam gdzie trzeba i będziesz liczył koszta naprawy w tysiącach.

    Tak nawiasem to współczuje tym co takim lamerom pomagają...
    pompowtryskiwacze .....hehhehe