WITAM. MAM AUTO VOLVO 440,ROCZNIK 91,PRZEBIEG 190000KM, SILNIK NA PEŁNYM WTRYSKU,POJEMNOŚĆ 1,7 ,JEST PRZEROBIONE TEZ NA GAZ. OPISZE SWÓJ PROBLEM JAKI ZACZAL SIE OD NIEDAWNA W TYM AUCIE. AUTO ZAWSZE ODPALA ELEGANCKO, NIE MA ZNACZENIA CZY JEST GORACE CZY ZIMNE. NADMIENIE ZE TA USTERKA WYSTEPUJE ZAROWNO NA BENZYNIE JAK I NA GAZIE. MAM PRZEZ SIEBIE ZROBIONY ELEKTRONICZNY TERMOMETR TEMPERATURY SILNIKA I NA TYCH WSKAZANIACH BEDE SIE ODWOLYWAC. JEST NP RANO (TEMP SILNIKA 10 STOPNI) ODPALAM AUTO ELEGANCKO, NIE RUSZAM TYLKO CALY CZAS STOI I SIE NAGRZEWA. GDY TEMPERATURA OSIAGNIE OKOLO 25 STOPNI, SILNIK ZACZYNA CORAZ CIEZEJ PRACOWAC I GASNIE SAMO (AUTO NIE RUSZANE Z PARKINGU). NA GAZIE DZIEJE SIE TAK SAMO. GDYBYM NP ODRAZU PO ODPALENIU JECHAL TO PRZY OKOLO 25 STOPNIACH ZACZYNA STRASZNIE MUŁOWATO JECHAC, A GDY CHOCIAZ SPUSZCZE NA CHWILE NOGE Z GAZU, TO AUTO MOMENTALNIE GASNIE,POŁOWA SZCZESCIA GDY BYLA TO TYLKO NP ZMIANA BIEGU PO PO PUSZCZENIU SPRZEGLA SPOWROTEM MI ODPALI (TAK JAK NA POPYCH).AEL GDY ZGASNIE NA KRZYZOWCE GDZIES LUB W KORKU TO MAM PROBLEM Z ODPALENIEM GO. I TAK CALA RZECZ SIE DZIEJE DOPOKI SILNIK NIE OSIAGNIE OKOLO 60 STOPNI,POZNIEJ JEST JUZ DOBRZE.WYGLADA TO TAK JAKBY SSANIE MU ZA WCZESNIE SIE WYLACZALO. NADMIENIE ZE CZUJNIK TEMPERATURY JUZ WYMIENILEM,SILNIK KROKOWY TEZ.ZADEN Z MECHANIKOW NIE UMIE POWIEDZIEC CO JEST, KAZDY TYLKO NACIAGA NA NIE POTRZEBNE KOSZTA. POMOZCIE!!!!!! CO TO MOZE BYC???