Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dostawczak do 3,5t. Który wybrać?

18 Lut 2011 10:29 6385 10
  • Poziom 9  
    Witam, to jest mój pierwszy post. Z góry dziękuje za dobre rady.
    Jestem bardzo zmieszany i już nie wiem gdzie jechać i co oglądać. Mam zamiar wydać 10-15tys. i kupić jakiegoś blaszaka do 3,5t. Raczej objętość towaru będzie większa niż ciężar. (max 600kg)(tylko kartony duże)

    Są 4 samochody które teraz rozważam:
    1) Sprinter 210D (średnia paka, śr. wysokość) link
    2) Sprinter 312D (długi, wysoki) link
    3) LT 28 SDI link
    4) Master link

    Czytałem opinie że te silnik 2,9 w Sprinterach są nie do zjechania? Podobno z drugiej strony inni piszą "szybciej go rdza zera niż jedzie". LT-k (2,5SDI) - też różnie piszą. Gdzie indziej znów czytam że mastera... już sam nie wiem.

    A wy co byście polecili?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Warunkowo odblokowany
    LT
    sprintera rdza bierze
    master ma nie za dobre motory diesla,,
  • Poziom 12  
    LT rdzewieje tak samo jak Sprinter, w końcu to bliźniacze konstrukcje. Różnią się przede wszystkim napędem.
  • Poziom 19  
    Mój brat ma Sprintera Benzynę. Kupił z małym przebiegiem (to był samochód warsztatowy) w Niemczech od pierwszego właściciela.
    Po instalacji LPG zrobił nim ponad 200 tkm i jest b. zadowolony.
    Teraz też szuka benzyny bo przy tym samym roczniku statystycznie benzyna ma dużo mniejszy przebieg i zazwyczaj jest w lepszym stanie.
  • Warunkowo odblokowany
    jak ktoś dużo jeżdzi to taniej będzie ON..
  • Poziom 19  
    Kiedyś jeździłem jako pasażer dużo busikami na trasie W-wa Lublin.
    Jechałem z kierowcą Sprintera benzyny + LPG.
    On był tylko kierowcą właścicielem busa był ktoś inny, ale facet powiedział że wszystkie busy (jeździ na różnych trasach) to Sprintery z LPG. Ten miał prawie 1.000.000 km. Mówił, że oprócz typowych spraw z LPG (świece, kable) co 100.000 km trzeba zrobić jakiś remont, ale i tak zakup + wszystkie koszty eksploatacji przy przebiegu 1.000.000 km wypadają dużo lepiej na korzyść LPG. Całkowicie zrezygnowali z diesla.
  • Poziom 17  
    Polecam forda transita, mnóstwo tego na rynku, najlepszy silnik to TDDI z elektronicznie sterowaną pompą 100KM.
  • Poziom 9  
    I trafiłem LT 35 01 2,5TD (109KM). Dzięki za pomoc.
  • Poziom 10  
    Polecam Forda Transita 2.5 TDI 100km Long. Mam takiego tylko z paką 1999rok. Prowadzi się elegancko,spalanie bardzo małe kiedyś szedłem na trasie 350km do 8,0l/100km. W tej chwili mam 2 takie same. Na zdjęciu pakę zamieniłem na plandekę o wym.2,1/4,0/1,8 sz/dł/wys paka alu.
  • Poziom 8  
    witam, jeżeli moge radzic to zdecydowanie polecam Sprinterka. Sam mam sprintera co prawda 211 cdi samochód sprawuje sie idealnie, prawda jest ze blachy to maja wszystkie mietki kiepskie no ale nie wyglad jest najawazniejszy.
    pozd.Rafał
  • Poziom 19  
    Przy tych rocznikach ważniejszy jest stan auta niż "jego deklarowany przebieg".
    Pytanie jakie przebiegi planujesz? W tych rocznikach może warto jednak kupić benzynę ? Realnie mają dużo mniejsze przebiegi.
    Co będziesz woził?