Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel,Vivaro 1,9 cDTi,2003r

18 Lut 2011 10:34 4794 4
  • Poziom 2  
    Miałem problemy z uruchomieniem silnika,okazało się ze winne były przerwane 2 przewody na zaworze regulacji CR,ostatnimi czasy zaczęło szarpać silnikiem tylko między 1900a 2300 obrotów,kts wskazywał na czujnik wałka rozrządu,wymieniłem go silnik chodzi bez zarzutu ,zastanawia mnie jednak to że nie mam błędów na silniku
    a czasem w tym samym zakresie obrotów zapala się kontrolka świec żarowych,morze miał ktoś podobny przypadek,z góry dziękuję za pomoc
  • Poziom 19  
    a jak się świeci kontrolka dzieja się coś z silnikiem szarpie brak mocy
  • Poziom 2  
    raczej spadku mocy nie czuć, turbinę słychać i tłoczy w czasie rzeczywistym,wczoraj odczułem delikatne szarpnięcia silnika w czasie mignięcia kontrolki podczas jazdy,na postoju jest ok.
    zastanawia mnie to że jednostka sterująca nie wyłapuje żadnego błędu?
  • Poziom 22  
    Jak się zaświeca kontrolka, to na pewno jest błąd, zrób test innym urządzeniem diagnostycznym
  • Poziom 2  
    Dzięki za radę kts dla tego silnika świetnie się nadaje,ale tylko jako podstawka na klucze
    cdif od razu wyłapał problem przerwa na 4 wtryskiwaczu,a spowodowane to było nie przykręconą osłoną,która na wskutek wibracji silnika uderzała we wtyczkę 4 wtrysku,
    poodginałem piny w we wtyczce 4 wtrysku i usterka zniknęła, rutyna gubi ,zastanawia mnie jednak to dlaczego nie sygnalizowane to było czekiem tylko świecami,ale kto zrozumie francuza?
    Dzięki wszystkim za pomoc
    Pozdrawiam mario