Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TP-LINK TL-WR340G + brak dostępu do internetu

Pago87 18 Feb 2011 17:47 10188 31
    Pago87
    Level 9  
    Witam,
    Bardzo proszę o pomoc w skonfigurowaniu routera. Administratorzy z miłą chęcią przyjadą skonfigurować router za 30zł. A ja nie do końca jestem strasznym laikiem w tematach router - internet i kilka routerów konfigurowałem w swoim życiu, jednakże nie z tym dostawcą i tym routerem. Po podłączeniu routera kablem skype i mtorrent działa. Co prawda torrent ma prędkości ok 10 kB/s, normalnie około 200kB/s. Tak więc wydaje mi się, że to sprawa DNS'ów. Oczywiście dostawca ma odblokowaną możliwość dzielenia sygnału, za co oczywiście dodatkowo płacę. Panowie administratorzy z ISTS stwierdzili, że u nich jest wszystko ok i, że nie potrafię skonfigurować routera...

Dostęp do internetu : ISTS Kraków (dynamic IP)
    Router: TP-LINK TL-WR340G
    Problem: brak dostępu do internetu po lanie i wifi

Na kablu bezpośrednio do kompa mam następujące dane:

IP: 172.25.26.245
    SUB MASK: 255.255.255.0
    DEFOULT GATEWAY: 172.25.26.2
    DHCP SERV: 172.25.26.2
    DNS: 192.0.2.2
    87.239.216.6

I oczywiście wszystko hula jak trzaa.... :)

SC z ustawień routera:

CONFIG ALL
    DHCP
    LAN
    WAN

Oczywiście Firewalla wyłączyłem.

Komp podpięty do routera, pingi wp.pl, onet.pl, albo pingują się tak jak zamieściłem, albo są np. 2 stracone, albo 1 stracone. Nawet jak są 4 normalnie tak jak na tym screenie to i tak w chrome i expolerze nie ma neta...

Jak jest na ruterze to po jakiś 30s ładowania strony pojawia się komunikat w przeglądarce:

Błąd 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Nieznany błąd.

Z tego co czytałem na forach, za ten błąd odpowiadają DNSy.