Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna 1,8 szarpanie i strzały w kolektorze

kicu1982 03 Mar 2011 15:16 13306 52
  • #31 03 Mar 2011 15:16
    haxxa
    Poziom 11  

    z 0,9 na 0,6mm. a co do świec NGK jak najbardziej zdają egzamin w Lagunie,przewody tak że NGK,bosch też mogą być sentech
    no ja akurat zmniejszałem na 0.7 -przy uszkodzonej cewce-do czasu przyjścia cewek, jeżeli instalacja jest ogarnięta tzn w miare możliwości przeglądy jak i terminowe zmiany świec kabli itd bardzo dobrze zachowuje sie oryginalny odstęp na świecach jeżeli wszystko gra. Przypuszczam że w Twoim wypadku kolego zmniejszenie szczeliny na świecy pomogło by w taki sposób,że wtedy iskra waliła by normalnie na świece ale licz sie z tym że i tak jeżeli to cewka to w pewnym momencie zostanie ona tak uszkodzona że tak Ci j... że nie pozbierasz obudowy filtra :)
    Polecam tą strone co podałem ,jeśli chodzi o Renault

  • #32 03 Mar 2011 20:33
    kicu1982
    Poziom 8  

    Wyczytałem w katalogu że BP6ESZ dedykowane do tej laguny oraz BP6E które ja założyłem maja przerwę 0,8.Teraz nie wiem czy zmieniać te odstępy jedni piszą że tak inni że zostawić.

  • #33 03 Mar 2011 23:36
    haxxa
    Poziom 11  

    zostaw tak jak mają 0,1 nic sie nie bedzie działo

  • #34 04 Mar 2011 08:47
    kicu1982
    Poziom 8  

    A wiec zostawiam tak jak jest,i czekam na te nieszczęsne cewki.Odezwe się jak juz przyjdą.pozdro

  • #35 05 Mar 2011 21:21
    kicu1982
    Poziom 8  

    Witam.Cewki nie doszły ale mam pytanko.Czy takie objawy może powodować czujnik temperatury czy raczej nie ma wpływu na prace silnika na gazie .?

  • #36 06 Mar 2011 14:07
    haxxa
    Poziom 11  

    w termostacie masz 2 czujniki-biały i zielony. Zielony jest od wskazań temp. na desce,biały natomiast jest od ssania,czyli prostymi słowami działa Ci jak silnik jest zimny. Nie od tego

  • #37 06 Mar 2011 14:49
    kicu1982
    Poziom 8  

    No dzięki.A już denerwuje się że to nie będą te cewki i już szukam innych przyczyn :(.Jak to nie będą one to chyba oddam to auto w profesjonalne ręce.Może majatku nie stracę

  • #38 06 Mar 2011 16:14
    haxxa
    Poziom 11  

    wystrzały są spowodowane uszkodzeniem układu WN ,na bp jak Ci chodzi?

  • #39 06 Mar 2011 18:25
    kicu1982
    Poziom 8  

    tak jak pisałem.Po przejechaniu paru kilometrów szarpie szczególnie przy gwałtownym przyspieszniu.po pozostawieniu na wolnych obrotach słychać nie równą prace i przy tym pufanie z wydechu

  • #40 06 Mar 2011 22:43
    haxxa
    Poziom 11  

    cewki kolego ,99% przy obciążeniu silnika,przy jezdzie szarpie,tak jak by zanik mocy chwilowy a na LPG wystrzały :)

  • #41 09 Mar 2011 18:04
    kicu1982
    Poziom 8  

    Witam.A wiec tak.Cewki doszły(używane)zamontowałem jedną i na benzynie jest ok spaliny maja zapach spalin chodzi równo ale na gazie niestety traci moc i szarpie strzałow już nie ma.Czy strzały mogły coś wydmuchać w instalacji chyba bez gazownika sie nie obedzie.Jeszcze zmienię to druga cewke może to pomoże aczkolwiek wątpie

  • #42 09 Mar 2011 18:14
    haxxa
    Poziom 11  

    tylko regulacja Ci została i w droge :)

  • #43 09 Mar 2011 18:19
    kicu1982
    Poziom 8  

    Czyli do gazownika i powinno grać nie ma już sensu zmieniać tej drugiej cewki czy tak?

  • #44 09 Mar 2011 21:52
    haxxa
    Poziom 11  

    jak jedziesz i nagle dasz mu w .... to dławi sie ,strzela czy leci do przodu bez problemu?
    Jeżeli jest wszystko ok to możesz zmienić jak już masz ale nie koniecznie,a regulacje tak jak najbardziej do gazonika. A jak masz zamiar długo latac ta furą to dowiedz sie ile Cie skasują za dokładkę komputera do lpg ;)

  • #45 10 Mar 2011 08:12
    kicu1982
    Poziom 8  

    Przy przyśpieszaniu zadławi się i po chwili jedzie dalej ale już nie strzela jak wcześniej a na pb jest juz dobrze nie pufa i chodzi równo

  • #46 10 Mar 2011 08:56
    pip75
    Poziom 8  

    kicu1982. Jeżeli wszystkie zabiegi związane z wymiana cewek, przewodów, świec zawiodły a piszesz że dławi się na 2 - rozumiem że kuleje to sprawdź ciśnienie na cylindrach gdyż różnica pomiędzy nimi nie może być za duża. Jeżeli ona występuje to koszt wymiany, naprawy jest stosunkowo spory.

  • #47 10 Mar 2011 09:36
    haxxa
    Poziom 11  

    czyli przydławia Ci sie na lpg ,to kolego regulacja. Zawsze trzeba ogarnąć na początku Bp ,jak na benzynie chodzi ładnie bierzesz sie za gaz :)
    Masz Laguna 1.8 8v na pełnym wtrysku,no one nie za bardzo dobrze znoszą inst Igen,pasuje ona lepiej do Laguny mono :) Ale da sie tak latać,spotkałem sie z wieloma opiniami i jak sie dba tak sie ma,ogólnie instalacja WN jak i filtry itd przy tej instalacji muszą być nie naganne ;)

  • #48 10 Mar 2011 11:42
    kicu1982
    Poziom 8  

    No dobra to wybiorę się do gazownika zobaczymy co powie.pip75 wystraszyłeś mnie troche z tymi cylindrami.Mam nadzieje ze to nie w moim przypadku.

  • #49 10 Mar 2011 12:34
    haxxa
    Poziom 11  

    cylindry raczej nie,było by odczuwalne podczas jazdy nawet na bp. No i jak bedziesz u gazownika to zobaczy czy Ci gdzies czegos przy okazji nie wywaliło

  • #50 10 Mar 2011 17:27
    kicu1982
    Poziom 8  

    Dobrze dziękuje za cenne porady.Nie powiem żeby ten silnik był pierwszej świeżości swoje "na kulane" ma żeby wyśrubować z nie go jakąś nową moc rzeczywiście trzeba by było niezły remont zrobić aczkolwiek chyba najgorzej jeszcze nie jest tak jak pisałem na benzynie szarpanie i dławienie ustało.

  • #51 10 Mar 2011 17:40
    haxxa
    Poziom 11  

    czy silnik jest wydmuchany ,mozna sprawdzić "domowym sposobem" na chodzie odkręć wlew oleju jak bedzie pluł i wył jak odkurzacz to faktycznie już pod umiera :)

  • #52 13 Mar 2011 14:10
    kicu1982
    Poziom 8  

    Witam.Tak jak pisałes haxxa odkręciłem ten wlew i rzeczywiście wychlapuje olej.Już chyba nic z niego nie będzie będe się musiał go pozbyć :(

  • #53 13 Mar 2011 23:49
    haxxa
    Poziom 11  

    tzn olej bedzie chlapał ,masz tam wałek,zawory ;) ale kwestia tego czy wyje jak odkurzacz :) i tak to nie jest w 100% sposób na sprawdzenie stanu silnika,możesz zacząć od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach itd.
    No ale najpierw ogarnij wystrzały :)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME