Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 2.0HDi nie daje się uruchomić.Brak błędów.

andiRT 19 Lut 2011 21:31 4335 14
  • #1 19 Lut 2011 21:31
    andiRT
    Poziom 17  

    Auto przyholowane.Mechanik stwierdził że to elektryczna usterka.Ustaliłem,że pompa w zbiorniku podaje za małe ciśnienie(wg.Autodaty ma byc 2,3 bar a było 1.2) wymieniłem ale nie pomogło.Błedów brak,obroty silnika widzi,temp powietrza,cieczy,immo, masy i zasilania sterownika prawidłowe.Jedyne co mnie dziwi po odkręceniu sterownika od masy brak działania pompy paliwa w zbiorniku i"pstrykanie" przekażników.Podejrzewam uszkodzenie sterownika silnika.Ma ktoś namiary na profesjonalny serwis sterowników?Sterownik Bosch.A może mi ktoś podobny problem?

    0 14
  • #2 19 Lut 2011 21:56
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 42  

    Mierzyles na pompie napiecie ? Filtr wysokiego cisnienia czysty ? Sprawdz reduktor przelewu paliwa na koncu kolektora, bo to on ustala cisnienie paliwa na wtryskiwaczach.
    Co z zaplonem, bo nie rozumiem tego ,,obroty silnika widzi" a pompa paliwa jest zawsze sterowana ze sterownika, gdy silnik nie da sie uruchomic (tzn. mimo krecenia rozrusznikiem) to po kilku sekundach jest wylaczana (bezp.pozarowe)

    0
  • #3 19 Lut 2011 22:19
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 19 Lut 2011 22:39
    tomasz0703
    Poziom 25  

    A synchronizacja rozrządu jest.

    0
  • #5 19 Lut 2011 23:09
    andiRT
    Poziom 17  

    Niema ciśnienia w szynie.Pompa CR go nie wytwarza(zero na testerze Snap-On oraz po odkręceniu rurki od szyny),nie otwiera się zawór elektromagnetyczny ten na górze pompy.Czujnik w szynie ma zasilanie i masę.Co do synchronizacji,to muszę sprawdzić ale jeśli auto przyjechało od mechanika to chyba mechanicznie go sprawdził.Dzięki za wszelkie sugestie w poniedziałek posprawdzam dokładnie i ewentualnie opiszę lub poproszę o pomoc.

    0
  • #6 20 Lut 2011 06:44
    emeryt2
    Poziom 42  

    Jorge , którejś masy na sterownik brak , przewód przerwany , na wtyku niekontgakt lub w wiązce zzieleniały!

    0
  • #7 20 Lut 2011 10:16
    andiRT
    Poziom 17  

    Wtyki we wtyczce sterownika i samym sterowniku czyściutkie(ktoś je czyścił wcześniej).Masy na pinach 33,51,53 i bodajże 41 pewne sprawdzane żarówką reflektorową.Napięcia nie zanikają podczas kręcenia rozrusznikiem.Podejżewam jednak usterkę mechaniczną.Ostatni przydarli mi stare BMW "bo na pewno coś z prądem" a okazało się ,że przerwy na swiecach 0,2 do 0,7 mm i w baku susza.

    0
  • #8 20 Lut 2011 10:21
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 20 Lut 2011 11:25
    marcinb1_2005
    Poziom 2  

    jazeli synchronizacja rozrządu jest podaj zew.zasilanie na pompe LP,jezeli zagada szukaj w kabelkach,jak nie sprawdz ile idzie na przelewy na wtryskiwaczach i reg cisnienia
    z defektami różnie bywa.

    0
  • #10 20 Lut 2011 11:37
    tomasz0703
    Poziom 25  

    Jeszcze jedno zasadnicze pytanie czym to było diagnozowane ? Może być jeszcze czujnik na szynie jak nie widzi ciśnienia ale to by błąd wywaliło .

    0
  • #11 20 Lut 2011 12:43
    andiRT
    Poziom 17  

    Diagnoza Snap-On Ethos-pisałem.Niema ciśnienia,popusciłem rurkę.Wyszperałem literaturę nt. tego silnika może mnie oswieci albo Wasze podpowiedzi.

    0
  • #12 20 Lut 2011 13:11
    emeryt2
    Poziom 42  

    Jorge , masz racje , ja też to wiem ,miałem na myśli : podnosząć ster ruszasz kabelkami i wiązką , capiso?

    0
  • #13 20 Lut 2011 13:25
    andiRT
    Poziom 17  

    Non capisco.Sterownik zmasowany szarpię wiązką i brak pstrykania.Wystarczy unieść go lekko i wtedy się zaczyna terkotanie ale tylko podczas uruchamiania silnika.Jeżeli piszę ,że sprawdzałem masy to nie miernikiem tylko ale pod obciązeniem żarówką dużej mocy jednocześnie intensywnie szarpiąc wiązką.

    0
  • #14 20 Lut 2011 14:10
    emeryt2
    Poziom 42  

    Oczywiście Andirt , rozumię ,że sprawdzałeś na podniesionym i przykręconym do masy!
    W poniedziałem spojrzę do "papugi" i może coś znajdę. Wiesz które przekaźniki / przekaźnik /' pstrykają?

    0
  • #15 22 Lut 2011 14:29
    andiRT
    Poziom 17  

    Może któryś z kolegów wie jak wygląda wnętrze obudowy filtra paliwa.Bo z opisów wyczytałem ,że ma być tam termostat a po zdemontowaniu pokrywki górnej jest zwykły króciec z zatrzaskami?Króciec nie sięga nawet tak na oko do połowy wysokosci filtra.

    0