Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 2.0HDi nie daje się uruchomić.Brak błędów.

19 Lut 2011 21:31 4536 14
  • Poziom 17  
    Auto przyholowane.Mechanik stwierdził że to elektryczna usterka.Ustaliłem,że pompa w zbiorniku podaje za małe ciśnienie(wg.Autodaty ma byc 2,3 bar a było 1.2) wymieniłem ale nie pomogło.Błedów brak,obroty silnika widzi,temp powietrza,cieczy,immo, masy i zasilania sterownika prawidłowe.Jedyne co mnie dziwi po odkręceniu sterownika od masy brak działania pompy paliwa w zbiorniku i"pstrykanie" przekażników.Podejrzewam uszkodzenie sterownika silnika.Ma ktoś namiary na profesjonalny serwis sterowników?Sterownik Bosch.A może mi ktoś podobny problem?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 43  
    Mierzyles na pompie napiecie ? Filtr wysokiego cisnienia czysty ? Sprawdz reduktor przelewu paliwa na koncu kolektora, bo to on ustala cisnienie paliwa na wtryskiwaczach.
    Co z zaplonem, bo nie rozumiem tego ,,obroty silnika widzi" a pompa paliwa jest zawsze sterowana ze sterownika, gdy silnik nie da sie uruchomic (tzn. mimo krecenia rozrusznikiem) to po kilku sekundach jest wylaczana (bezp.pozarowe)
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    A synchronizacja rozrządu jest.
  • Poziom 17  
    Niema ciśnienia w szynie.Pompa CR go nie wytwarza(zero na testerze Snap-On oraz po odkręceniu rurki od szyny),nie otwiera się zawór elektromagnetyczny ten na górze pompy.Czujnik w szynie ma zasilanie i masę.Co do synchronizacji,to muszę sprawdzić ale jeśli auto przyjechało od mechanika to chyba mechanicznie go sprawdził.Dzięki za wszelkie sugestie w poniedziałek posprawdzam dokładnie i ewentualnie opiszę lub poproszę o pomoc.
  • Poziom 42  
    Jorge , którejś masy na sterownik brak , przewód przerwany , na wtyku niekontgakt lub w wiązce zzieleniały!
  • Poziom 17  
    Wtyki we wtyczce sterownika i samym sterowniku czyściutkie(ktoś je czyścił wcześniej).Masy na pinach 33,51,53 i bodajże 41 pewne sprawdzane żarówką reflektorową.Napięcia nie zanikają podczas kręcenia rozrusznikiem.Podejżewam jednak usterkę mechaniczną.Ostatni przydarli mi stare BMW "bo na pewno coś z prądem" a okazało się ,że przerwy na swiecach 0,2 do 0,7 mm i w baku susza.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    jazeli synchronizacja rozrządu jest podaj zew.zasilanie na pompe LP,jezeli zagada szukaj w kabelkach,jak nie sprawdz ile idzie na przelewy na wtryskiwaczach i reg cisnienia
    z defektami różnie bywa.
  • Poziom 25  
    Jeszcze jedno zasadnicze pytanie czym to było diagnozowane ? Może być jeszcze czujnik na szynie jak nie widzi ciśnienia ale to by błąd wywaliło .
  • Poziom 17  
    Diagnoza Snap-On Ethos-pisałem.Niema ciśnienia,popusciłem rurkę.Wyszperałem literaturę nt. tego silnika może mnie oswieci albo Wasze podpowiedzi.
  • Poziom 42  
    Jorge , masz racje , ja też to wiem ,miałem na myśli : podnosząć ster ruszasz kabelkami i wiązką , capiso?
  • Poziom 17  
    Non capisco.Sterownik zmasowany szarpię wiązką i brak pstrykania.Wystarczy unieść go lekko i wtedy się zaczyna terkotanie ale tylko podczas uruchamiania silnika.Jeżeli piszę ,że sprawdzałem masy to nie miernikiem tylko ale pod obciązeniem żarówką dużej mocy jednocześnie intensywnie szarpiąc wiązką.
  • Poziom 42  
    Oczywiście Andirt , rozumię ,że sprawdzałeś na podniesionym i przykręconym do masy!
    W poniedziałem spojrzę do "papugi" i może coś znajdę. Wiesz które przekaźniki / przekaźnik /' pstrykają?
  • Poziom 17  
    Może któryś z kolegów wie jak wygląda wnętrze obudowy filtra paliwa.Bo z opisów wyczytałem ,że ma być tam termostat a po zdemontowaniu pokrywki górnej jest zwykły króciec z zatrzaskami?Króciec nie sięga nawet tak na oko do połowy wysokosci filtra.