Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny estradowe Unison ile warte cenowo i jakościowo?

20 Lut 2011 08:43 2298 5
  • Poziom 2  
    Witam
    pytanie jak w temacie. Chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat tych kolumn. szukałem w internecie i na forach oraz pytałem się ludzi o głośniki z tej firmy(Unison electronic laboratory) i nic! konkretnego się nie dowiedziałem. Podłączałem je pod wzmacniacz i grają dość przyzwoicie. jestem trochę zielony w tym temacie i zależy mi na tym żeby ktoś obeznany coś mi o tym napisał.

Załączam zdjęcia:
    Kolumny estradowe Unison ile warte cenowo i jakościowo?Kolumny estradowe Unison ile warte cenowo i jakościowo?Kolumny estradowe Unison ile warte cenowo i jakościowo?
  • Poziom 36  
    To wygląda jak produkcja z jakiejś małej, prywatnej manufaktury. Świadczy o tym np. dziwny głośnik wysokotonowy (to raczej mały szerokopasmowiec), szeroka krata, jedna rączka z boku - i to taka która zazwyczaj służy do pieców i mniejszych kolumn, a także gniazdo jack z tyłu kolumny umieszczone bez "wpuszczania". Tak więc raczej nic o tej firmie nie będzie w internecie.

Jeśli chcesz się dowiedzieć np. jakie głośniki zostały zamontowane a więc jaką moc mają kolumny, to niestety - trzeba będzie rozkręcić.
  • Poziom 9