Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler VOYAGER 99 r. 2.4 L nie odpala

20 Feb 2011 10:10 8757 15
  • Level 9  
    Posiadam od pewnego czasu Voyagera ze skrzynią automatyczną.
    Autko normalnie jeździło i odpalało. Po postoju ok 2 tygodni i rozładowaniu się akumulatora coś się stało bo nie chce odpalić. Pryskałem pod maską widoczne złączki, przekaźniki i nic. Rozrusznik kręci ale nie załapuje.
    Sprawdzałem błędy poprzez odczyt z licznik, wskazało tylko cyfry 55 (z tego co wyczytałem oznaczające brak błędów), może dla tego, że się komp (ECU) zresetował (?), ponieważ stał przez ten okres z odłączoną klemą minusa.
    Może do jakiegoś kluczowego czujnika dostała się wilgoć albo zaśniedział (nie znam się na tym wiec pisze z nadzieję, że może ktoś miał podobny problem).
    Dodam jeszcze, że przy odpalaniu (podczas kręcenia) zapala się kontrolka od hamulców (wykrzyknik).
    Przed odpaleniem świeci się kontrolka oleju.
    Proszę o pomoc. Za nie fachowe słownictwo z góry przepraszam.
  • Conditionally unlocked
    trzeba sie pod dobrego kompa podpiac, bo tak to wrozenie z fusow
    pozdrawiam
  • Level 9  
    powiem szczerze, że o tym myślałem ale u mnie w okolicy nie ma nikt programu do chrayslera. Ogólnie to problem z amerykańcami. Może ktoś wytypuje jakąś usterkę, chętnie sprawdze, może akurat pomoże. Dziwny przypadek bo nic się nie stało mechanicznego bo stał w garażu, aż pewnego dnia nie odpalił. Może przy wymianie aku poszedł któryś przekaźnik?? jak je sprawdzić tzn gdzie przyłożyć plus a gdzie minus żeby usłyszeć "pyk", który z nich może powodować taką usterkę?? A czy niski poziom oleju może unieruchomić to auto??
  • Conditionally unlocked
    klem nie pomyliles oczywiscie?
  • Level 32  
    pinekd wrote:
    Rozrusznik kręci ale nie załapuje. b]