Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HP DesignJet 500 problem z niebieskim tuszem

printer1 21 Feb 2011 17:11 3996 10
  • #1
    printer1
    Level 17  
    Witam maszyna jak w temacie po wymianie tuszu drukuje jakiś czas (tydzień)i woła ponownie o wymianę ( C ) wymienione zostały trzy razy zaznaczam że oryginały i cały czas to samo. Co może być przyczyną?
  • #2
    ABLublin
    Photocopiers specialist
    Masz kłopot z Ink Supply Station
  • #3
    leeart

    Level 34  
    Miałem podobny problem skończyło się na wymianie formatera. Możesz sprawdzić jeszcze płytkę połączeniową, i stacje dokującą tusze czy piny nie są pozalewane lub jakieś zaśniedziałe.
  • #4
    ABLublin
    Photocopiers specialist
    Przewiduję że po tym jak zawoła o wymianę to tusz jest w kartridżu ?
  • #5
    printer1
    Level 17  
    Tak tusz jest jak najbardziej, raz zawołała po 2 dniach raz po tygodniu dodam że ploter nie wykorzystywany jest w ogóle w kolorze klient drukuje tylko na czarno
  • #6
    ABLublin
    Photocopiers specialist
    Da się naprawić reszte na PW.
  • #7
    printer1
    Level 17  
    Ok dzięki czekam elviss25(malpa)wp.pl
  • #8
    art-media
    Level 1  
    Serdeczne powitania. Mam podobny problem z głowicą yellow. Byłbym wdzięczny za jakiś kontakt, bo potrzebuję to naprawić. Wymieniam już trzecią głowicę i myślę, że to jakis problem z dostarczeniem tuszu.

    Dodano po 58 [sekundy]:

    Mój namiar to art-media(malpa)wp.pl
  • #9
    JacKu-71
    Level 13  
    Witam, mam chyba podobny problem z drukarką klienta. Podobny - ponieważ nie wiem co dokładnie pokazywała drukarka o której pisał kolega printer1. Drukarka o której piszę pokazuje na wyświetlaczu przekreślony atrament niebieski - w serwisówce jest to opisane jako Ink Cartridge Error. Trzykrotnie klient kupował nowy oryginalny atrament, który po włożeniu do drukarki działał prawidłowo a po kilku dniach pojawiał się taki błąd - wkładanie i wyjmowanie nie pomagało, czyszczenie i podginanie styków również, dopiero włożenie nowego przynosiło rozwiązanie (choć na krótko). Atrament oczywiście jest fizycznie w kartridżu - niebieski praktycznie używany jest w śladowych ilościach. Padła tu sugestia że problem leży w Ink Supply Station ale na czym on dokładnie polega? Kwestia połączeń w Ink Supply Station ?

    Dziś wyciągnąłem Ink Supply Station z urządzenia - wewnątrz nie ma kropli atramentu ani na elektronice ani na elementach plastikowych - wszystko chodzi lekko i bez oporów. Czyżby uszkodzony był fotoczujnik ??? A może trzeba go przelutować ???
  • #10
    ABLublin
    Photocopiers specialist
    Do wymiany wszystkie tusze na raz , zaznaczam na raz !
  • #11
    leeart

    Level 34  
    Miałem podobny problem , ale u mnie był to uszkodzony formater.