Na początek 2 słowa do moda:D.
Nie wiedziałem jaki dział wybrać ponieważ zagadnienia w nim omawiane można właściwie wszędzie podpiąć
Linki nie są zamieszczone w celu reklamy tylko aby lepiej zaprezentować problem.
A teraz właściwa część. Zamieszczam linki Proszę je obejrzeć w miarę dokładnie.
http://www.mototube.pl/film/3870/symulator-f1-w-domu/
http://www.simfactory.pl/race-203
Oglądając te filmiki natchnęło mnie na zrobienie kopij. Ale im więcej o tym myślę tym bardziej zdaje sobie sprawę z problemów które wystąpią przy budowie.
A więc tak zamieszczam listę problemów które trzeba było by przeskoczyć aby wykonać to coś
1. Siłowniki. Z tego co widać na filmie muszą one być wstanie podnieś spory ciężar, muszą być szybkie, i dosyć duży skok. i stoimy przed ważnym wyborem jakie wybrać opcje są 3 Elektroniczne, pneumatyczne, olejowe
2. Pobieranie informacji o G-force. A więc tak skąd i w jaki sposób by należało pobrać dane aby je odpowiednio przetworzyć i wysterować siłowniki. Dane powinny zawierać między innymi Przeciążenie i kierunek przeciążenia.
3. Wibrator pod tyłek. Też by wypadało go dać sam wibrator to nie problem(silnik od wiertarki i nie równo obciążony wałek:D i mamy wibrator) ale skąd wsiąść dane jak mocna ma być wibracja. Nie które kierownicy mają jakieś wibratory czy sygnał z nich pobrany był by odpowiedni?
Na razie tyle w raz z rozwojem tematu liczba pytań na pewno się zwiększy.
Nie wiedziałem jaki dział wybrać ponieważ zagadnienia w nim omawiane można właściwie wszędzie podpiąć

Linki nie są zamieszczone w celu reklamy tylko aby lepiej zaprezentować problem.
A teraz właściwa część. Zamieszczam linki Proszę je obejrzeć w miarę dokładnie.
http://www.mototube.pl/film/3870/symulator-f1-w-domu/
http://www.simfactory.pl/race-203
Oglądając te filmiki natchnęło mnie na zrobienie kopij. Ale im więcej o tym myślę tym bardziej zdaje sobie sprawę z problemów które wystąpią przy budowie.
A więc tak zamieszczam listę problemów które trzeba było by przeskoczyć aby wykonać to coś

1. Siłowniki. Z tego co widać na filmie muszą one być wstanie podnieś spory ciężar, muszą być szybkie, i dosyć duży skok. i stoimy przed ważnym wyborem jakie wybrać opcje są 3 Elektroniczne, pneumatyczne, olejowe
2. Pobieranie informacji o G-force. A więc tak skąd i w jaki sposób by należało pobrać dane aby je odpowiednio przetworzyć i wysterować siłowniki. Dane powinny zawierać między innymi Przeciążenie i kierunek przeciążenia.
3. Wibrator pod tyłek. Też by wypadało go dać sam wibrator to nie problem(silnik od wiertarki i nie równo obciążony wałek:D i mamy wibrator) ale skąd wsiąść dane jak mocna ma być wibracja. Nie które kierownicy mają jakieś wibratory czy sygnał z nich pobrany był by odpowiedni?
Na razie tyle w raz z rozwojem tematu liczba pytań na pewno się zwiększy.