ja osobiście proponuje rovera któregoś z serii 200. Obecnie mam rovera 416 i sprawuje się znakomicie. Model 214 w zupełności na miasto wystarczy. Jest to auto nie drogie a za razem z klimą abs-em można dostać
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereGawior22 wrote:Znajomy dwa lata temu kupił właśnie Golf II z silnikiem 1.6TD na intercoolerze ( 86KM ) za 1200zł od dziadka, bo stał garażu i tylko do lekarza nim jechał raz na ileś, a ubezpieczeni trzeba było płacić, olej zmieniać itd.
Quote:To ludzie jeszcze wierzą w takie rzeczy? Nieźle.
edek_22 wrote:Zazwyczaj jak na coś jest popyt to ceny tego czegoś rosną...Fiat Brawa, ale mówili: "Części tanie, lecz zbyt często trzeba wymieniać, więc dlatego są tanie."
edek_22 wrote:Jak najbardziej za, tylko trzeba uważać na "rzeźby" z instalacjami LPG II generacji w silnikach 1.5 16V i 1.6 16V typu zablokowanie klap systemu VIS/VGIS no i na tony szpachli na nadwoziu. Dobrze jest też przyjrzeć się podłodze pod wykładziną w okolicy przednich foteli.A co sądzicie o Daewoo LanosW sumie auta nie za drogie.
edek_22 wrote:A co sądzicie o Daewoo LanosW sumie auta nie za drogie.
chojinka wrote:Na zdjęciu nr 2 widać dokładnie że nadkole jest wgniecione....lewe przednie drzwi wyglądają na źle spasowane albo nadkole...
chojinka wrote:Znajomy nie ma lanosa, ale z zamiłowania zna się na autach. Tylko że on pracuje więc sam będę musiał z pomocą kolegów z uczelni go sprawdzić. Na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej...może masz jakiegoś znajomego co się wozi lanosem, który po przejechaniu się wiedział by, czy auto jest w dobrym stanie i co w nim piszczy.
tzok wrote:Nadkole wyraźnie jest wgniecione (na dole, tuż przed drzwiami kierowcy), całe auto świeżo po polerce - charakterystyczne ślady na czarnych (niegdyś) zderzakach. Fotel nie wygląda źle a plastikowa kierownica po tylu latach ma prawo tak wyglądać, jakoś tragicznie nie jest wytarta, nie żebym wierzył w ten przebieg ale ogólnie nie wygląda to najgorzej.
chojinka wrote:[...]
kierownica - powinna być jak nowa. plastik nie wyciera się sam z siebie.[...]
SauerMauser wrote:chojinka wrote:[...]
kierownica - powinna być jak nowa. plastik nie wyciera się sam z siebie.[...]
Nie wiem jak w przypadku poruszanej marki, ale w Citroenach 96-00 nie ma to potwierdzenia (zmęczenie materiałowe występuje w nich już przy 100 tys. km, co potwierdził sam producent).
Moderated By Mirek Z.:Ostrzeżenie za notoryczne nieprzestrzeganie zasad pisowni. Np. - zdania rozpoczynane małą literą, zła pisownia nazw własnych, slang itd..
https://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.13.
xyro wrote:Kierownica w lanosie tak sie wyciera niestety. W pieniadzach do 4000 tys:
-Fiat cc lub sc 900 + lpg
-Astra f 1.4 lub 1.6 + lpg
-Lasnos 1.5 8v + lpg
-golf 3 1.4 + lpg
Wszelkim "hjundajom" czy"francuza" podziękujemy bo to skarbonki bez dna. Może 5 lat temu bym kupił 206 czy meganke. Teraz to kupa złomu jeżeli robi się nimi duże przebiegi.
I jak myslicie kupić igiełke w roczniku przed 2000 i w 100% sprawne to powodzenia. Min 1000 na dzień dobry do wsadzenia do nowego nabytku.
chojinka wrote:brak doświadczenia pozostawia wiele do czytania, co często nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości.