Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen xsara sagem s2000 umarła

wojtekryba 22 Lut 2011 20:30 2250 5
  • #1 22 Lut 2011 20:30
    wojtekryba
    Poziom 32  

    Witam
    od poczatku:- padło zasilanie zaworu odpowietrzenia -wywliło bagnet.
    -padł odczyt z czujnika temp.powietrza zasysanego-kulawa praca
    do tego czasu jeszcze paliła
    -padło sterowanie pompą paliwa
    -padł obwód wszystkich wtrysków,evap-u ,egr-a

    Pytanie : czy jest jakiś wspólny przekaźnik zasilajacy wszystkie elementy przy silniku ?
    Wizualnie wszystkie kostki sprawdzone ,oczyszczone.

    Na dodatek siedzi tam BRC na rozdzielaczu (III -gen)

    w szukajce nie ma schemata (może ktoś posiada?)

    0 5
  • #2 22 Lut 2011 22:46
    Mastur
    Poziom 11  

    Witam
    Jeśli to dalej aktualne to proszę podać ostatnie 8 cyfr z numeru vin.
    Jedynie wtedy mogę udostępnić schemat instalacji sterowania wtryskiem.
    Pozdrawiam.

    Ps. Pompa paliwa, cewka, wtryski siedzą na jednym zasilaniu, co do zaworu odpowietrzania to jest to zawór od zbiornika paliwa do filtra węglowego. Odpowietrzanie skrzyni korbowej nie jest sterowane odma idzie do dolotu.

    Jeśli wywaliło bagnet to prawdopodobnie auto jeżdżone na krótkich dystansach i w odmie zebrał się "majonez" (emulsja wodno olejowa) i zamarzł blokując ujście.
    Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma osadu koloru kawy z mlekiem konsystencji majonezu.

    0
  • Pomocny post
    #3 23 Lut 2011 06:44
    emeryt2
    Poziom 42  

    Podwójny przekaźnik 15 pinowy!

    1
  • #4 23 Lut 2011 08:49
    wojtekryba
    Poziom 32  

    emeryt2 napisał:
    Podwójny przekaźnik 15 pinowy!


    widać że był grzebany (obudowa popękana i zalana na stałe)
    dziś sie do niego dokopię

    dzięki

    Dodano po 1 [minuty]:

    Mastur napisał:
    Odpowietrzanie skrzyni korbowej nie jest sterowane odma idzie do dolotu.

    .


    jest sterowane

    0
  • Pomocny post
    #5 23 Lut 2011 10:07
    emeryt2
    Poziom 42  

    Sterowanie cewkami przekaźnika ; pin 10 /czerwony/ z pinu 52 sterownika,
    pin 7 /zielony/ z pinu 7 sterownika , jeżeli automat , to przez przełacznik manetki biegów na "P".
    Zasilanie ; z 30 - 2,8,15 ,
    z 15 - 14.
    Z kolorami różnie bywa jak to jest przy francuzach!

    0
  • #6 23 Lut 2011 11:33
    wojtekryba
    Poziom 32  

    Wielkie dzięki ,już pali .
    Dopadła go zieloność :D

    Zamykamy

    0