Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows 2003 Serwer - samoczynnie wyłączająca się domena

23 Lut 2011 09:40 796 2
  • Poziom 13  
    Witam
    Jestem początkujący w temacie Windows Serwer, a mój problem polega na:
    -posiadam działającą domenę na Win 2003 Serwer z SP2
    -w "skład" domeny / funkcji wchodzą: serwer AD, WIND, DNS, DHCP, serwer plików
    Problem polega na tym iż po włączeniu / restarcie serwera przez kilka minut (10-30min) wszystko działa OKey. Po tym czasie wyłączają się funkcje które wyżej wymieniłem. W oknie zarządzania funkcją mam zamiast zielonej strzałki jest X na czerwonym tle -błąd.
    Komunikat dopiszę po restarcie (właśnie go wykonuję) ale mowa w nim że nie odnaleziono ścieżki sieciowej do serwera (w przypadku WINS).

Problem mam od 2 dni -wcześniej działało OK. Sieć ok 60 kompów (z win98, 2000, XP, 7). Zauważyłem iż w godz wieczornych gdy zostało niewiele osób w firmie (20%) serwer działał dobrze dłuższy czas -do dziś rana -nie wiem kiedy dokładnie wywalił się ponownie.
    Powiedzcie gdzie szukać przyczyny, skanowanie antywirusowe robiłem wczoraj.
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Dodano po 49 [minuty]:

Dodaje logi z Aplikacja i System -czy to czasem nie są jakieś próby włamania słownikowego?
  • Poziom 14  
    Trochę masz namieszane ale postaram się pomóc.

1. Wejdź w usługi i ponieś usługę zdalnego wywołania procedury RCP.
    2. Przeskanuj na obecność trojana Conficker -procedura usunięcia .
    3. Sprawdź czy nie wiszą zadania w harmonogramie ze starym hasłem administratora domenowego - przeklikaj wszystko.

Napisz jakiego masz antywirusa na serwerze, czy masz serwer sql i gdzie on jest zainstalowany? Napisz czy blokowane są konta co mniej więcej 30 min?
  • Poziom 13  
    Witaj
    Niestety muszę przyznać że czas mnie naglił i po wykonaniu kopii ustawień oraz AD przeinstalowałem system.