Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Przedłużacze helukabelPrzedłużacze helukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat 126 P dławienie po dodaniu gazu

Agrupa 16 Cze 2007 16:14 36908 39
  • #31
    adamlen1
    Poziom 15  
    Możliwe, że dysza do wolnych obrotów, w każdym razie zmieniłem obie uszczelki i w końcu udało się wyregulować. Nawet nie przyszło mi na myśl, że przez taką głupote może sie pierniczyć wszystko.
    Dzięki za pomoc. pozdrawiam
  • Przedłużacze helukabelPrzedłużacze helukabel
  • #32
    Raf-tronik
    Poziom 1  
    Witam wszystkich.
    Tak czytam i czytam wasze opinie, ale niech nikt nie ma mi za złe że was poprawie troche. Otóż jestem w trakcie remontu swojego "maluszka" i u mnie jest prawie że ten sam przypadek, ładny zapłon , obroty, oraz mi go muli w trakcie jazdy (przeważnie pod góre). Napisze tylko tyle. Sprawdzcie świece czy nie ma czarnego nalotu i nie są zalane olejem (czy nie są tłuste), jeśli tak to przyczyna jest jedna, wymiana pierścieni na tłokach, co powoduje spadek kompresji i "zrzera" olej. Moge tylko tyle pomóc wg. waszych opini. Znam się na maluchach już od paru dobrych lat, jako że mechanikiem nie jestem.
  • Przedłużacze helukabelPrzedłużacze helukabel
  • #33
    darek222
    Poziom 11  
    Witam
    Mam podobny problem. Pali na dotyk, chodzi w miarę równo, ale po dodaniu gazu dławi się i strzela w gaźnik.
    Poczytałem trochę ten temat i popróbowałem różnych rzeczy.
    Cewka nowa.
    Aparat nowy z kondensatorem.
    Kable nowe.
    Świece nowe.
    Pompa nowa.

    I co wyczaiłem.
    Po dodaniu gazu przestawiłem aparat zapłonowy "na słuch" do momentu kiedy przestał strzelać w gaźnik przy większych obrotach. Po tej operacji szybciej wchodzi na obroty, nie strzela, na wolnych obrotach działa trochę nierówno.
    Żeby go odpalić trzeba dłużej go potrzymać na rozruszniku.

    Po tym zabiegu postanowiłem sprawdzić kąt wyprzedzenia i !!!!!


    Za pomocą "żarówki" sprawdziłem i zaczyna mi się zapalać 1,5 cm przed kreską określającą 10 stopni wyprzedzenia.

    Jutro jeszcze sprawdzę jak będzie palił zimny.

    Wiecie coś na ten temat ???
    Dzięki za pomoc.

    Fiat 126 P dławienie po dodaniu gazu Fiat 126 P dławienie po dodaniu gazu Fiat 126 P dławienie po dodaniu gazu Fiat 126 P dławienie po dodaniu gazu
  • #34
    jasiu1708
    Poziom 1  
    Witam wszystkich,
    mam problem z maluszkiem:cry: wykręciłem i wyczyściłem pompkę paliwa i to samo zrobiłem z gaźnikiem,oczywiście wyregulowałem gaźnik i odpala od razu ale problem jest gdy nacisnę pedał gazu o 2-3cm to zaczyna mi się dławić,tracić obroty i zaczyna gasnąć,ale jak dodam o wiele więcej gazu to wszystko jest ok.i przed wyczyszczeniem było wszystko dobrze.rocznik maluszka to 99 i przebieg ponad 75tyś.

    proszę o pomoc.i dziękuje z góry
  • #35
    s_lonio
    Poziom 10  
    Ten rocznik to elegant. Wymień moduł bo to raczej to. Ja mam podobny problem, tylko ze ja mam 650e, dodaje gazu i się dławi wymieniłem cewkę i działał długo a teraz znowu to samo...wyczyściłem wszystko gaźnik, filtr, świece, rozrząd, sprawdziłem przerwę, świece, zawory i odpalił ale jak chwile pochodził to dalej go muli nie można go wkręcić na wysokie obroty. Ktoś wie co to może być?? Bo ja już nie mam siły....
  • #36
    bizon_126
    Poziom 29  
    Mój kolega też miał taki problem w buggy na silniku el 95 i czyścił gaźnik i nie pomagało aż założył gaźnik od st [bez elektro-dyszy]i powiem wam ze chodzi normalnie z tym że ma wyciętą przepustnicę i co za tym idzie problem z ustawieniem wolnych obrotów ale to jest do dopracowania
    Odnośnie zapłonu to może masz rozrząd przestawiony lub łańcuszek bardzo wyciągnięty [wtedy zapłonu na żarówkę nie ustawisz]
    ja też w swoim FL 93 zabawiałem się z platynkami aż w końcu powiedziałem dośc- zamontowałem nanoplex-a i nie żałuje nic
    -silnik lepiej kręci
    -koniec z ustawianiem platynek /zapłonu
    -łatwiejszy rozruch
    Pozdrowienia dla wielbicieli 126p
  • #37
    rucin_
    Poziom 21  
    Jak mój maluszek sie dławił właśnie po dodaniu gazu nie palił na jeden tłok.Z diagnozowałem przyczynę i śmiga...yy tzn już nie bo złamał się.
  • #38
    s_lonio
    Poziom 10  
    Ej mam pytanie czy moge mieć coś w zapołnie walnięte albo w alternatorze że mi jara tak te cewki?? POMÓŻCIE
  • #40
    twardy161
    Poziom 11  
    Witam kolegów,
    nie chce zaśmiecać forum wiec pisze tutaj, mam nadzieje, ze koledzy mający pojecie o temacie zechcą mi pomóc.
    Mam malucha 126 elx rocznik 2000,
    gaźnik był wymieniany, czyszczony, przedmuchiwany, filtr paliwa też, zawory regulowane, świece i kable nowe,
    sprawdzałem każde ustawienie śrubki od składu mieszanki a nadal silnik chwilowo dławi się przy wciśnięciu gazu, trzeba robić to powoli żeby normalnie wszedł na obroty, nie gaśnie ale przy gwałtownym wciśnięciu mocno gazu, chwile nie reaguje a później wchodzi na obroty,
    przy zapłonie wiele tu nie pogrzebie ale może koledzy mają jakieś pomysły czy to może być np padający moduł albo cewka, a może coś przeoczyłem?