Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyłączenie immobilajzer a - Silicon autoalarm bas rxa plus

24 Lut 2011 20:36 6853 6
  • Poziom 2  
    Witam na forum.

Bardzo proszę o pomoc. Jestem "zielona" jeśli chodzi o autoalarmy. Mam autoalarm SILICON BAS RXA PLUS. Samochód stał dłuższy czas - ponad tydzień i są przymrozki (-10- -16 st.C). Wcześniej były większe lub podobne mrozy i nie miałam ani razu problemu z odpaleniem samochodu. Samochód otwiera się pilotem - zamek centralny. Niestety dziś nie chciały wyjść bolce po naciśnięciu otwartej kłódeczki. Samochód reagował na naciśnięcie kłódki otwartej i zamkniętej sygnalizacją i świeceniem migaczy prawidłowo (dwa razy sygnał dźwiękowy przy otworzeniu; jeden sygnał dźwiękowy przy zamykaniu). Nie mogłam otworzyć z pilota, więc otworzyłam z klucza no i zaczęła wyć syrena + migał sygnalizator migacza. Włożyłam kluczyk do stacyjki (ale nic nie przekręcałam + nawet nie zamknęłam drzwi, gdyż nie wiem, czy się nie zamkną i nie zablokują). Wyszłam z samochodu (syrena nadal wyła) i zamknęłam samochód kluczem (nadal z pilota nie mogłam zamknąć zamka centralnego). Syrena chwilę jeszcze wyła (niedługo) i potem ucichła - teraz samochód nie wyje i nic nie świeci. Dioda LED autoalarmu pulsowała 3 krótkimi sekwencjami impulsów. Po naciśnięciu kłódki otwierania (zdaje się, że były trzy sygnały dźwiękowe). Czyli alarm uznał, że podczas nieobecności właściciela ktoś próbował się włamać do samochodu. Po naciśnięciu kłódki zamykającej na pilocie, dioda LED teraz pulsuje co około 2 sekundy (wydaje mi się, że mniej więcej co tyle - w każdym razie jak było normalnie to myślę, że dioda zapalała się częściej). Czy to oznacza, że włączył mi się immobilizer? Co robić? Posiadam przy starej gwarancji autoalarmu (już dawno po gwarancji) Kody: elektroniczny oraz mechaniczny. Czy mam szansę sama uruchomić samochód? Np. za po