Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Telewizja n - kanały raz sa raz ich nie ma.

deser44 25 Feb 2011 01:08 5241 8
    deser44
    Level 2  
    Jeżeli pomyliłem działy to z góry przepraszam. Pomimo, ze od dłuższego czasu czytam to forum, jestem tu jeszcze zielony:)
    Mam pytanie odnośnie telewizji n. Kilka dni temu podpisałem umowę, zainstalowałem antenę i wszystko podłączyłem. Następnie specjalista ustawił mi sygnał, który przy telewizji n jest podobno bardzo wazy - SIŁA SYGNAŁU(mniej ważne) pokazuje mi na czujniku 69-70% a JAKOŚĆ(w tym przypadku najistotniejsza) waha się cały czas w okolicach 90% - czyli bardzo dobry wynik. Ale jest mały problem a mianowicie taki, ze przełączając programy nie wszystkie mi się zawsze wyświetlają i pokazuje się napis na ekranie "BRAK SYGNAŁU" a pod nim "Proszę sprawdzić czy dekoder jest prawidłowo podłączony". Jak odłączę dekoder od prądu i włączę z powrotem wszystkie kanały łącznie z tymi, które wcześniej nie wyświetlały śmigają wyśmienicie przez jakiś czas. Czy jestem skazany na ciągłe kombinowanie, wstawanie do dekodera i odłączanie, żeby pozbyć się problemu? O co tu chodzi? Jak to rozwiązać i gdzie może tkwić problem. Może ktoś miał podobny? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    among
    Level 31  
    Sprawdź jeszcze na kanale 9 TVN7 lub 13 TVN Warszawa, pewnie tam będziesz miał najmniej.
    Ustaw na min. 60 procent, a najlepiej ok 80, żeby przy niesprzyjających warunkach, np. deszcz mieć zapas do tych 60%.
    kazikszach
    Level 36  
    Są dwie możliwości:
    1.dekoder
    2.antena
    Sprawdź dekoder na innej antenie np u sąsiada, jeśli to samo to wymiana w BOK na inny.
    Przy tych parametrach z anteny nie powinno być żadnych problemów z przełączaniem kanałów.
    deser44
    Level 2