Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

przekierowanie portów- internet radiowy

25 Lut 2011 13:04 2745 19
  • Poziom 10  
    Witam
    Na wstępie chciałbym by nie usuwać mojeo posta, jestem żółtodziobem. Mam do was pytanie ponieważ sie na tym nie znam i licze na waszą pomoc, otóż posiadam internet radiowy, poprosiłem administratora sieci o przekierowanie portu, administrator podał mi numer ip zewnętrzne i przekierowany port do niego, oraz ip wewnętrzne i przekierowany port do niego, sprawdzałem oba porty i dalej pisze że jest zablokowany. Co mam zrobić?
  • Moderator - Sieci, Internet
    Masz jakiś router u siebie czy łącze przypięte bezpośrednio do komputera, firewalla na komputerze ?
  • Poziom 10  
    Mam router, ale próbowałem bez niego, firewalla wyłączyłem

    Dodano po 3 [godziny] 35 [minuty]:

    Nikt mi nie może pomóc?
  • Poziom 32  
    obrsla napisał:
    Witam
    Na wstępie chciałbym by nie usuwać mojeo posta, jestem żółtodziobem. Mam do was pytanie ponieważ sie na tym nie znam i licze na waszą pomoc, otóż posiadam internet radiowy, poprosiłem administratora sieci o przekierowanie portu, administrator podał mi numer ip zewnętrzne i przekierowany port do niego, oraz ip wewnętrzne i przekierowany port do niego, sprawdzałem oba porty i dalej pisze że jest zablokowany. Co mam zrobić?


    Co dokładnie pisze i co jest zablokowane?
  • Poziom 10  
    Po prostu port is closed, próbowałem w różnych programach
  • Poziom 43  
    Żeby port był otwarty na Twoim komputerze musi coś nasłuchiwać, więc podaj nam to, co podał Ci admin + jakich programów używasz.
  • Poziom 10  
    Napisal tak
    Przekierowany port
    83.18.20.227:7654 na port w sieci wewnetrznej
    192.168.2.221:70
    Probowalem tych portow w bitcommet i tunngle
  • Poziom 10  
    W bitconnect pisze zablokowany, a na stronie Port 7654 does not appear to be open
  • Poziom 43  
    Nie trzyma Cie jakiś firewall? Avast, zapora systemowa?
  • Poziom 10  
    Nie zapore wyłaczyłem, a to co kazałes mi zrobić to jaki miało cel tak z ciekwości?
  • Poziom 43  
    To narzędzie jest bezbłędne w wykrywaniu otwartych/zamkniętych portów.
    Weź jeszcze uTorrenta pobierz i w nim ustaw 70 port i znów sprawdź tym samym adresem - bitcomet różne cyrki odstawia.
  • Poziom 43  
    To albo admin się czapnął - poprosić o sprawdzenie, czy na pewno przekierował(ew żeby przekierował Ci na wewnętrzny > 1024, bo to też może robić problem) albo Ty masz jakiegoś firewalla, o którym nie wiesz, albo używasz proxy.
    Code:
    Checking port 7654 on 83.18.20.227 ..

    Masz taki napis czy inny?
  • Poziom 10  
    Napisalem do niego ale narazie nie odpisal
    Inny 95.51... itd
    Nie avire wyłączyłem zapore też
  • Poziom 43  
    No dobra, w przypadku gdy admin używa równoważenia obciążenia na różne łącza zewnętrzne, to chyba żadne takie narzędzie Ci nie zadziała. Jeśli jesteś _pewny_ swojego komputera(systemowa zapora, antywirusy, wszelkie inne nortony itd) i nie masz w domu routera to wal do admina.

    Jeszcze dla pewności pokaż mi ipconfig /all
  • Poziom 10  
    Czyli co nic nie można zrobić?, Nie znam się na tym ale to co mówisz może byc prawdą bo w nocy prekość łącza wzrasta dwa razy
  • Poziom 32  
    obrsla napisał:
    Nie zapore wyłaczyłem, a to co kazałes mi zrobić to jaki miało cel tak z ciekwości?


    Sprawdzanie, jak wygląda sytuacja. Komunikaty, które podajesz raczej świadczą o tym, że jakieś coś blokuje programom na twoim komputerze nasłuchiwanie połączeń. Tego nie może zrobić administrator sieci, on najwyżej zablokuje możliwość połączenia się z takim nasłuchującym programem, ale sam program tego nie zauważy.
  • Poziom 10  
    Ale co? może coś trzeba ustawić, w ustawieniach karty sieciowej? Może admin tylko podał takie coś na odczepne, bo narazie sie nie odzywa, w sumie chyba nie ma obowiązku przekierowania portu?
  • Poziom 43  
    Cytat:
    Jeszcze dla pewności pokaż mi ipconfig /all