Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przestrojenie pilota Focus 2004

Waldemar Zdu 25 Feb 2011 16:16 3688 19
  • #1
    Waldemar Zdu
    Level 9  
    Mam działającego pilota do Focusa 04 oraz pilota od starszego modelu. Wizualnie elektronika jest identyczna. Wiem, ze jest możliwe aby oba działały tylko ten starszy trzeba przestroić,tylko jak?
  • #2
    usza
    Level 11  
    W jakim aucie mają działać te piloty
  • #3
    Waldemar Zdu
    Level 9  
    Chodzi o Focusa z 2004r 1.8 Tddi kombi
  • #4
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    Sprawdź co jest napisane na module GEM (np. 5WK4 8757a T83sa siemens 5WK4 8862/433,92 MHz ) ?
    Oraz na płytce działającego pilota (np. SIEMENS 433MHz 5WK4 725/8686 315MHz 5WK4 8025) i na płytce nowego pilota ?

    Kodowanie:
    -wkładamy kluczyk do stacyjki
    -przekręcamy na pozycję 2 (zapłon) i zaraz potem na 0 (wyłączone) i tak w ciągu 3 sekund robimy 4 razy. Dioda kontrolna (koło zegarka) zacznie świecić na stałe.
    -teraz w ciągu 20 sekund musimy naciśnąć któryś przycisk na pilocie, wtedy dioda mrugnie.
    -terez już tylko czekamy aż skończy sie te 20sekund, lub poprostu przekręcamy kluczyk na 2(zapłon) i wyłączamy. Centralny zamek powinien działać jak dawniej.
  • #5
    usza
    Level 11  
    Zamknij wszystkie drzwi, aby w czasie programowania nie odzywały się różne brzęczyki.

    Obróć włącznik zapłonu z położenia I w położenie II cztery razy w ciągu sześciu sekund.

    Ustaw włącznik zapłonu w położeniu 0.

    Rozlegnie się brzęczyk i zapali dioda LED, sygnalizując wejście w tryb zapamiętywania i możliwe jest programowanie nadajników.

    W ciągu 10 sekund od poprzedniego kroku naciśnij dowolny przycisk na programowanym nadajniku, aż usłyszysz brzęczyk i dioda LED zacznie migać. Oznacza to, że nowy kod nadajnika został zaakceptowany.

    Po każdym pomyślnym zaprogramowaniu nadajnika tryb zapamiętywania będzie przedłużany o kolejne 10 sekund, aż do czterech razy.

    W celu zaprogramowania kolejnych nadajników powtórz czynność 5.

    System wyjdzie z trybu zapamiętywania jeżeli włącznik zapłonu zostanie obrócony w położenie III, żaden nowy nadajnik nie zostanie zaprogramowany w ciągu 10 sekund lub po zaprogramowaniu czterech nadajników.


    Przetestuj wszystkie zaprogramowane nadajniki, włączając i wyłączając funkcje zdalnego ryglowania i odryglowywania.
  • #6
    Waldemar Zdu
    Level 9  
    Cztery razy przekrecam kluczyk, rozlega sie brzeczyk, dioda gasnie i za chwile mruga jak dawniej. Auto nie wchodzi w stan gotowosci do programowania
  • #7
    usza
    Level 11  
    Z opisu wynika że immobilizer nie akceptuje klucza. Czy auto odpala na tym kluczu?

    Dodano po 2 [minuty]:

    w pilocie są dwa układy: immo , zdalne otwieranie i zamykanie
  • #8
    xwit
    Level 33  
    Trochę mnie zaintrygowałeś.Jakie dwa immo?Powiedz coś wiecej.Że zamykanie to rozumiem ale te immo mnie ciekawi.
  • #9
    usza
    Level 11  
    Fabryczny pilot ma immo i zdalne sterowanie zamka, chyba że jest to foka mk2 i ma tzw. scyzoryk
  • #10
    xwit
    Level 33  
    Ale nadal nie wyjaśniłeś o co chodzi z tymi dwoma immo????
  • #11
    usza
    Level 11  
    "w pilocie są dwa układy: immo , zdalne otwieranie i zamykanie"

    tu niema mowy o dwóch immo
  • #12
    xwit
    Level 33  
    Wcześniej bym dał sobie rękę obciąć,że po słowie układy nie było dwukropka.Więc stąd moje pytanie o dwa immo.A tam na marginesie nie wiem czy pastylkę,kość immo można nazwać układem.Pewnie jakimś tam jest.
  • #13
    usza
    Level 11  
    Pisząc układy nie miałem na myśli elektroniki tylko dwa oddzielne urządzenia, a " układ wydechowy" to też układ choć niema elektroniki.
  • #14
    xwit
    Level 33  
    No w pilocie do centralnego innego układu jak elektroniczny sie nie spodziewałem a wydechowego to już zupełnie :D
  • #15
    Waldemar Zdu
    Level 9  
    Przekrecalem orginalnym kluczykiem w stacyjce 4 razy, ktory zamyka ,otwiera wszystko oraz odpala samochod. Ten drugi pilot, ktory chce przestroic mialem w kieszeni
  • #16
    xwit
    Level 33  
    Jak to w kieszeni?To ten drugi jest zupełnie z innej bajki?Czyli od innego samochodu.To immo na pewno nie będzie działało a co do pilota to robiłeś tak jak jest napisane w instrukcji?To jest ten focus przed liftem?
  • #17
    Waldemar Zdu
    Level 9  
    Moj focus jest z grudnia 2004 jeszcze w starszej obudowie(nie wiem na czym polega lift w focusie). TEN DRUGI PILOT, ktory mialem w kieszeni tez jest od focusa tylko od troche starszego.
    Nie moge zrozumiec dlaczego postepujac zgodnie z instrukja nie moge wprowadzic auta w stan gotowosci do programowania pilota.
    Pozniejsze programowanie bedzie realne jak to co wyzej nastapi.
  • #18
    xwit
    Level 33  
    No widzisz możesz go nie zakodować.A czemu nie chce wejść to nie wiem.Coś pewnie źle robisz.
  • #19
    usza
    Level 11  
    Miałem ochotę pomóc ale kolega "xwit " łapie za słówka , a nie oto w tym temacie chodzi. Tak więc zostawię ten temat.
  • #20
    xwit
    Level 33  
    Obraziłeś sie :D Widzisz te "słówka" są bardzo ważne bo zmieniają znaczenie całej wypowiedzi.Drugie pytanie:nie wiesz czy nie chcesz?Ja bym stawiał,że nie wiesz bo byś się przyznał do źle napisanego postu.A jakbyś wiedział to byś napisał.I kto tu kogo się czepia :?: