Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przestrojenie pilota Focus 2004

Waldemar Zdu 25 Lut 2011 16:16 3349 19
  • #1 25 Lut 2011 16:16
    Waldemar Zdu
    Poziom 8  

    Mam działającego pilota do Focusa 04 oraz pilota od starszego modelu. Wizualnie elektronika jest identyczna. Wiem, ze jest możliwe aby oba działały tylko ten starszy trzeba przestroić,tylko jak?

    0 19
  • #2 25 Lut 2011 21:24
    usza
    Poziom 10  

    W jakim aucie mają działać te piloty

    0
  • #3 25 Lut 2011 22:17
    Waldemar Zdu
    Poziom 8  

    Chodzi o Focusa z 2004r 1.8 Tddi kombi

    0
  • #4 25 Lut 2011 23:21
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    Sprawdź co jest napisane na module GEM (np. 5WK4 8757a T83sa siemens 5WK4 8862/433,92 MHz ) ?
    Oraz na płytce działającego pilota (np. SIEMENS 433MHz 5WK4 725/8686 315MHz 5WK4 8025) i na płytce nowego pilota ?

    Kodowanie:
    -wkładamy kluczyk do stacyjki
    -przekręcamy na pozycję 2 (zapłon) i zaraz potem na 0 (wyłączone) i tak w ciągu 3 sekund robimy 4 razy. Dioda kontrolna (koło zegarka) zacznie świecić na stałe.
    -teraz w ciągu 20 sekund musimy naciśnąć któryś przycisk na pilocie, wtedy dioda mrugnie.
    -terez już tylko czekamy aż skończy sie te 20sekund, lub poprostu przekręcamy kluczyk na 2(zapłon) i wyłączamy. Centralny zamek powinien działać jak dawniej.

    0
  • #5 26 Lut 2011 08:05
    usza
    Poziom 10  

    Zamknij wszystkie drzwi, aby w czasie programowania nie odzywały się różne brzęczyki.

    Obróć włącznik zapłonu z położenia I w położenie II cztery razy w ciągu sześciu sekund.

    Ustaw włącznik zapłonu w położeniu 0.

    Rozlegnie się brzęczyk i zapali dioda LED, sygnalizując wejście w tryb zapamiętywania i możliwe jest programowanie nadajników.

    W ciągu 10 sekund od poprzedniego kroku naciśnij dowolny przycisk na programowanym nadajniku, aż usłyszysz brzęczyk i dioda LED zacznie migać. Oznacza to, że nowy kod nadajnika został zaakceptowany.

    Po każdym pomyślnym zaprogramowaniu nadajnika tryb zapamiętywania będzie przedłużany o kolejne 10 sekund, aż do czterech razy.

    W celu zaprogramowania kolejnych nadajników powtórz czynność 5.

    System wyjdzie z trybu zapamiętywania jeżeli włącznik zapłonu zostanie obrócony w położenie III, żaden nowy nadajnik nie zostanie zaprogramowany w ciągu 10 sekund lub po zaprogramowaniu czterech nadajników.


    Przetestuj wszystkie zaprogramowane nadajniki, włączając i wyłączając funkcje zdalnego ryglowania i odryglowywania.

    0
  • #6 27 Lut 2011 22:23
    Waldemar Zdu
    Poziom 8  

    Cztery razy przekrecam kluczyk, rozlega sie brzeczyk, dioda gasnie i za chwile mruga jak dawniej. Auto nie wchodzi w stan gotowosci do programowania

    0
  • #7 28 Lut 2011 21:01
    usza
    Poziom 10  

    Z opisu wynika że immobilizer nie akceptuje klucza. Czy auto odpala na tym kluczu?

    Dodano po 2 [minuty]:

    w pilocie są dwa układy: immo , zdalne otwieranie i zamykanie

    0
  • #8 28 Lut 2011 21:04
    xwit
    Poziom 33  

    Trochę mnie zaintrygowałeś.Jakie dwa immo?Powiedz coś wiecej.Że zamykanie to rozumiem ale te immo mnie ciekawi.

    0
  • #9 28 Lut 2011 21:09
    usza
    Poziom 10  

    Fabryczny pilot ma immo i zdalne sterowanie zamka, chyba że jest to foka mk2 i ma tzw. scyzoryk

    0
  • #10 28 Lut 2011 21:52
    xwit
    Poziom 33  

    Ale nadal nie wyjaśniłeś o co chodzi z tymi dwoma immo????

    0
  • #11 28 Lut 2011 22:18
    usza
    Poziom 10  

    "w pilocie są dwa układy: immo , zdalne otwieranie i zamykanie"

    tu niema mowy o dwóch immo

    0
  • #12 28 Lut 2011 22:59
    xwit
    Poziom 33  

    Wcześniej bym dał sobie rękę obciąć,że po słowie układy nie było dwukropka.Więc stąd moje pytanie o dwa immo.A tam na marginesie nie wiem czy pastylkę,kość immo można nazwać układem.Pewnie jakimś tam jest.

    0
  • #13 28 Lut 2011 23:14
    usza
    Poziom 10  

    Pisząc układy nie miałem na myśli elektroniki tylko dwa oddzielne urządzenia, a " układ wydechowy" to też układ choć niema elektroniki.

    0
  • #14 01 Mar 2011 09:11
    xwit
    Poziom 33  

    No w pilocie do centralnego innego układu jak elektroniczny sie nie spodziewałem a wydechowego to już zupełnie :D

    0
  • #15 01 Mar 2011 10:04
    Waldemar Zdu
    Poziom 8  

    Przekrecalem orginalnym kluczykiem w stacyjce 4 razy, ktory zamyka ,otwiera wszystko oraz odpala samochod. Ten drugi pilot, ktory chce przestroic mialem w kieszeni

    0
  • #16 01 Mar 2011 10:56
    xwit
    Poziom 33  

    Jak to w kieszeni?To ten drugi jest zupełnie z innej bajki?Czyli od innego samochodu.To immo na pewno nie będzie działało a co do pilota to robiłeś tak jak jest napisane w instrukcji?To jest ten focus przed liftem?

    0
  • #17 01 Mar 2011 12:00
    Waldemar Zdu
    Poziom 8  

    Moj focus jest z grudnia 2004 jeszcze w starszej obudowie(nie wiem na czym polega lift w focusie). TEN DRUGI PILOT, ktory mialem w kieszeni tez jest od focusa tylko od troche starszego.
    Nie moge zrozumiec dlaczego postepujac zgodnie z instrukja nie moge wprowadzic auta w stan gotowosci do programowania pilota.
    Pozniejsze programowanie bedzie realne jak to co wyzej nastapi.

    0
  • #18 01 Mar 2011 13:12
    xwit
    Poziom 33  

    No widzisz możesz go nie zakodować.A czemu nie chce wejść to nie wiem.Coś pewnie źle robisz.

    0
  • #19 01 Mar 2011 21:23
    usza
    Poziom 10  

    Miałem ochotę pomóc ale kolega "xwit " łapie za słówka , a nie oto w tym temacie chodzi. Tak więc zostawię ten temat.

    0
  • #20 01 Mar 2011 22:45
    xwit
    Poziom 33  

    Obraziłeś sie :D Widzisz te "słówka" są bardzo ważne bo zmieniają znaczenie całej wypowiedzi.Drugie pytanie:nie wiesz czy nie chcesz?Ja bym stawiał,że nie wiesz bo byś się przyznał do źle napisanego postu.A jakbyś wiedział to byś napisał.I kto tu kogo się czepia :?:

    0