Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

2x Acer ferrari 3400 - zawieszają się

26 Lut 2011 12:45 1701 7
  • Poziom 8  
    Witam wszystkich jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość.
    Mam dwa laptopy acer ferrari 3400.Rzecz w tym że jeden miał grzaną grafikę i działał prawie rok teraz jak mu odbije.odpala pokazuje się ekran startowy ferrari ale dalej nie idzie wciskając F2 by wejść do biosu pokazuje się napis please wait i tak można czekać tygodniami.Czasem jeszcze zanim odpali jest ciemność na matrycy słychać wiatrak dysk i cd rom obraz sie nie pojawia tylko lapek pika.Drugi kupiłem nowiutkiego z norwegii bo bardzo sie przywiązałem to tego modelu niestety długo nie pochodził pierwsze objawy były takie że podczas każdego uruchomienia pytał się o ustawienie biosa zawsze wciskałem deafult F1 czy F2 już nie pamiętam no pewnego dnia wyłączyłem następnego dnia włączam i nic czarny ekran co najgorsze tak mu się zrobiło że po podłączeniu ładowarki sam odpala po włożeniu baterii tez i tak chodzi wentylator dysk i lampka od wi fi się świeci dioda ta startowa miga na przemian ziolana pomarańczowa a na ekranie ciemność trzymając długo power zgaśnie macie jakieś podpowiedzi.Znajomy naprawia laptopy dałem mu 3 tygodnie trzymał i nic wtedy jak podgrzał ta grafikę w pierwszym było ok a teraz żadnego nie ogarnął.

Proszę poprawić niechlujstwo językowe w swoich wypowiedziach! Dostępny jest przycisk "Pisownia" 2x Acer ferrari 3400 - zawieszają się Regulamin pkt. 8.1, 15. [DriverMSG]
  • Poziom 29  
    Pierwsza rzecz wymień bateryjkę podtrzymującą BIOS .
    Druga - jaką masz kartę grafiki w tym komputerze .
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Po pierwsze dogrzewanie to nie naprawa, i tak długo wytrzymał taki laptop po tym zabiegu.