Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 99r diesel - Pompa paliwowa mechanik mnie robi..?

26 Lut 2011 20:39 9177 11
  • Poziom 10  
    Witam
    Od kilku miesięcy staram się naprawic, a raczej wstawic samochod do kogos kto go naprawi, bylem juz w kilku miejscach wiec prosze was o pomoc...

    Wszystko bylo ok, pewnego dnia poprostu nie odpalil... kręcil ale nie odpalal Mechanik pierwszy - diagnoza pompa paliwowa - do regenarcji albo wymiany koszt ok 5000
    Wiec jade do Mechanik drugi (znajomy znajomego) jak od dwóch to samo uslysze to bedzie trzeba cos z tym zrobic - diagnoza ta sama

    Wymieniam pompe u Mechanik drugi - i tu zaczyna sie moj problem. Samochod cięzko odpala czasami sam poprostu gasnie wtedy pali se lampka swiec, Gasnie w czasie jazdy im zimniej tym czesciej, Przełacza sie w tryb awaryjny poprostu odlacza gaz i musze go wylaczyc oczywiscie swiece mrugaja.

    Mechanik trzeci - podpina komputer i twierdzi ze to pompa paliwowa
    PO167 sensor heater circiut malfunction bank 2 sensor3
    PO110 Intake air temp. circuit malfunction
    P1563 Batt voltage high
    P1664
    PO335 Crankshaft position sensor A circuit malfunction
    PO216 Injection timing control circuit malfunction
    P1246 Alternator load input failed

    Moje pytanie czy wogole pompa byla do wymiany ??? Moze wymieniona tez jest walnieta byla regenerowana z hurtowni ??? Jak to sprawdzic ???
    prosze o pomoc
  • Poziom 33  
    Pompa paliwa za 5000zł? :O
    To Cię wydymał mechanik :lol:
  • Poziom 30  
    Czym te bledy czytales bo tam sa z bezyny jak i z diesla.
  • Poziom 10  
    nie naprawialem u tego pierwszego ale to nie o to chodzi pompa kupiona w koncu za 2000 i tak za duzo bo samochod dalej jest niesprawny
  • Warunkowo odblokowany
    pompa taka sama jak w orginale czy jak? tam jest VP-37, ze szrotu pod chmura nadaje sie do kosza.
    byc moze sam sterownik padl, poszukaj na allegro co drugi to naprawia
  • Poziom 10  
    mam wydruk z jakiegoś smartboxa od Mechanika trzeciego ... cos jak paragon ,

    Musze jeszcze zaznaczyc ze normalnie nie zajmuje sie naprawianiem samochodow tylko zwierzat ..

    Dodano po 2 [minuty]:

    pompa kupiona po regeneracji z intercarsu
  • Poziom 33  
    misiozol napisał:
    Czym te bledy czytales bo tam sa z bezyny jak i z diesla.


    On nie czytał, tylko znajomy znajomego :)

    Na chwilę obecną to pytający ma taką wiedzę o samochodach, że nie sądzę by był sam cokolwiek zrobić.
  • Warunkowo odblokowany
    jedyna rada to dobry mechanik
  • Poziom 20  
    Witam! Tego niestety sprawdzic nie sposob.Wszystko zalezy od uczciwosci mechanika a z tym bywa roznie.Dziwie sie jednak ze oddajesz auto do naprawy gosciowi ktory nie potrafi okreslic 2z punktu" jednoznacznie ceny naprawy .Pomijam ze nie ma mozliwosci zdiagnozowania.Pozdrawiam.Stefan.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprawa jest prosta. Nie ufasz mechanikowi, to jedziesz do drugiego. Nie ufasz drugiemu, to do trzeciego. Itd... Nie ufasz żadnemu, to kup sprzęt, nabądź doświadczenia i sam zrób. Poza tym, dobrze i tanio bardzo rzadko chodzą w parze.

    PS. Widzę , że jesteś z Wrocławia, więc skontaktuj się ze mną na PW.
  • Poziom 11  
    p1564 lub p1664 usterka sterownika pompy wtryskowej

  • Poziom 15  
    W tym fordzie nigdy nie było VP37. To nie TDI :D . Druga sprawa, jeśli macie błąd czujnika obrotów wału korbowego P0335 Crankshaft position sensor A circuit malfunction, to go wymieniacie. A jeśli po wymianie będzie dalej ten błąd to sterownik jest do wywalenia. Z tym błędem sterownik jest nie do naprawy. Pozdrawiam zainteresowanych.