Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Autoalarm transponderowy do Avensis T25 - jaki?

27 Feb 2011 13:21 3493 10
  • Level 30  
    Witam

    Avensis T25 ma fabryczny immo. Pomyślałem aby dołożyć jakiś autoalarm ale aby nie było dodatkowych pilotów. Więc prosty alarm jakiś bezpilotowy (instalacja T25 jest chyba jeszcze nie w pełni na CAN) aby zawyło w prostych sytuacjach. Tylko że te są uzbrajane impulsem z centralzamka, więc wystarczy bardzo prosto w sklonować pilota/w jakimś warsztacie ktoś dopisze swój kluczyk/ktoś przechwyci sygnał pilota iPhonem/itp,itd.

    Stąd jak nie ma gotowych, to dodać chciałem immo transponderowe. Na aledrogo jest takie na przykład SPY IM101. Piszą że to generuje co 7 sekund impuls, jak się ma przy sobie się jedzie, nie ma nie jedzie.
    No i teraz pytanie - czy takie immo wybrać, a może coś innego? A co jak ten SPY przestanie dawać impuls jak padnie bateryjka podczas jazdy autostradą?
    Potrzebuję 2 niewielkie transpondery brelok czy karta i aby to bezstresowo pełniło swoją funkcję i miało tryb serwis jak dam na warsztat.

    Pozdrawiam.
  • Level 41  
    Skoro jest na allegro to nie ma atestów więc jest możliwość że nagle auto stanie.Szukaj atestowanych.Dog,tytan,proxima.Zadzwoń do warsztatów car audio-alarmy i jak chcesz sam zamontować to negocjuj cenę.Oczywiście zakładam że sam poprawnie potrafisz to zamontować.
  • Level 14  
    Który rocznik autka? Proponuję alarm bezpilotowy Seo Perfect - polski znakomity alarm, a jako drugie zabezpieczenie immobiliser Seo Symphony - poczytaj sobie trochę o nim - fajne urządzenia, zabezpieczenia chcesz założyć w autoryzowanym zakładzie alarmowym czy sam?
  • Level 30  
    Chcę sam załozyć. Wolę tylko ja wiedzieć co i w którym miejscu przecięłem.
    SEO fajnie wygląda, zwłaszcza ten RFID zapakowany w breloczek ze skórki. Podmieniłbym oryginalny Toyotowski z kluczyków - wygląda identycznie tylko nie wiem jak z rozmiarami.
    Inna sprawa to ciekawe jak się fabryczny zachowa, kiedy będzie miał dwa RFID w pobliżu... jeden w kluczyku, drugi dyndający na przywieszce.

    Z drugiej strony znalazłem instrukcję SEO Perfect i ma jeden kabelek, który może pełnić funkcję ukrytego przycisku dodatkowego Immo. Forma tego przycisku to już dowolna by mogła być ograniczona fantazją. hmm.. wtedy sam ten alarm by mi wystarczył. O ile ta instrukcja jest aktualna.

    Fabrycznie auto zapewnia mi z kluczyka obsługę centralnego z potwierdzeniem na kierunkach (to wtedy alarm dublował by te potwierdzenie? ale widzę można to w SEO wyłaczyć). Dodatkowo jest mozliwość otwarcia tylko tylnej klapy z pilota. Alarm tego nie przewiduje - trzeba coś pokombinować. No i fabryczny central sam zamyka drzwi jak ich nie otworzę - to samo ma ten alarm, więc pewnie kwestia co szybciej zadziała.

    Pozdrawiam.
  • Level 43  
    Perfect przewiduje wszystko przez ciebie wymienione, kwestia programowania. Z twojego postu wnioskuję, że chcesz porwaniówkę, jednak immo w SEO aktywuje się po wyłączeniu zapłonu, nie po otwarciu drzwi (próba wysadzenia gościa zza kierownicy, np. przed światłami nie uruchomi systemu).
  • Level 30  
    Nie, nie chcę porwaniówki. To nie Maybach tylko 6 letnia Ave. Ostatnio słyszę, że lubią znikać więc jakiś utrudniacz założyć chcę. O ile wyjący z alarm to dla początkujących może być przeszkodą, to już spreparowane samodzielnie ukryte immo może utrudnić pracę wprawionym w boju.
    Na początku o samym immo myślałem, ale jak już pruć to dołożyć trochę i wyjca założyć nie zaszkodzi. A jak widzę, że Perfekt jeszcze ma immo to czemu nie dwa w jednym.

    Co do immo w instrukcji pisze:
    Code:
    Rozbrojenie immobilizera:
    
    Po przekręceniu stacyjki odjechanie autem nie jest możliwe - należy wcześniej wcisnąć ukryty przycisk autoryzacji by uruchomić pojazd. Funkcja immobilizera uzbraja się po wyłączeniu stacyjki - w chwili otwarcia drzwi.


    Dla mnie jasne: staję przed przejazdem kolejowym, wyłączam zapłon czekając aż pociąg przejedzie. Jak podniosą szlaban odpalam i jadę. No chyba że otworzę drzwi czekając na szlaban to nie odjadę bez ukrytego guziczka. I tak to działa?

    Pytanie pomocnicze - Jakoś oznajmia potrzebę wciśnięcia immo?

    PS. Co to znaczy?
    Code:
    UWAGA: W urządzeniu zastosowano przekaźnik blokady 25A, ale pracuje on na styku pasywnym (patrz p. 5.4 oraz 5.6 Regulaminu nr 97 EKG ONZ) o obciążalności 15A. Blokada ciągle zwiera obwód rozcinany (w stanie włączenia i wyłączenia alarmu) -rozwarcie następuje jedynie w momencie nieautoryzowanej próby uruchomienia auta.

    Wystarczy wyłączyć mu zasilanie i jazda, droga wolna?

    Pozdrawiam
  • Level 14  
    Jeśli chodzi o imma to nie ma możliwości by coś pogłupiało z breloczkiem i fabrycznym kluczykiem.
  • Level 30  
    Na pewno? dwie pastylki w zasięgu jednej anteny jednocześnie nadające?
    Muszę zrobić test z dwoma kluczykami różnych aut.
  • Level 33  
    Boże ale kombinujesz człowieku.Skąd ci to wogóle do głowy przychodzi.Nic się nie będzie krzaczyło.A dwa telefony komórkowe które leżą koło siebie się zakłócają???
  • Helpful post
    User removed account