Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elektryk do 1kV a prawo budowlane i prawo elektryczne

28 Lut 2011 16:43 6840 14
  • Poziom 29  
    Witam.
    Jestem elektrykiem z rocznym stażem wykonywania i naprawy instalacji elektrycznych do 1kV bo takie mam uprawnienia.

Chciałbym wszystko wykonywać zgodnie z prawem i zasadami oraz normami.

Czy możecie podesłać linki lub wskazać prawa budowlanego i elektrycznego, które dotyczą elektryka 1kV.

Nie chcę robić w ciemno i chcę wszystko wykonywać legalnie oraz zgodnie z prawem.

Przeczesałem cały internet i znalazłem niewiele informacji dotyczących głównie elektryki. A w większości były skrócone nazwy dzienników i aktów.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 10  
    Poszukaj coś ta temat NOT oni prowadza egzaminy.
  • Poziom 29  
    arek59 napisał:

Przeczesałem cały internet...

Nie chce mi się wierzyć :D
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 29  
    Były w internecie informacje ale nie dotyczyło samej elektryki a w większości to było o budowie. Najwięcej informacji znalazłem w bezel.com.pl
    Tylko że są tam linki do rozporządzeń ministrów a ja chcę cały gotowy katalog.
  • Specjalista elektryk
    Jak poświęcisz trochę czasu to tutaj powinieneś znaleźć wszystko co potrzebne:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewforum.php?f=332&tylko_dzial=1

Na gotowe rzeczy nie licz. Elektryka to rozległa dziedzina i wszystko zależy od tego co robisz, gdzie to robisz itp,. itd.

W praktyce z uprawnieniami, które obecnie posiadasz, sam praktycznie nie będziesz mógł nic zrobić. Najwyżej podłączyć płytę pod wcześniej wykonaną instalację.
  • Poziom 29  
    Tutaj masz tytuły norm z którymi powinieneś się zapoznać. Oczywiście jest ich znacznie więcej i są płatne.
  • Poziom 36