Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przerwany światłowód TP - poradzcie :(

01 Mar 2011 08:39 13650 6
  • Poziom 2  
    Dzień dobry.
    Panowie mam taki właśnie problem jak w temacie. Wykonywałem prace na własnym gruncie, oczyszczałem sobie pole z krzaków i koparką wykopałem niechcący kabel (światłowód prawdopodobnie i przerwałem go) w sumie to korzeń go wyciągną ale to już nie jest istotne.
    Nie mam ubezpieczenia na koparkę bo to moja prywatna i używam ja tyle co w ogóle. Pytanie mam czy cena 20 tys minimalnie ktrórą mi powiedzieli może to być cena realna ? nie wiem dlaczego taka duża. coś mówili prawdo podobnie ze 60 metrów kabla pójdzie na tą naprawę nie wiem nie znam się był on tylko w 1 miejscu przecięty ale żeby aż tyle kabla...

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 31  
    To nie rozróżniasz światłowód od kabelka? Ciężko coś powiedzieć bo nie jednoznacznie powiedziałeś co to za przewód. TP obarcza jeszcze kosztem stratami.

W przypadku samego OC koparki niewiele ci się zda. Do takich rzeczy trzeba specjalnego ubezpieczenia.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 11  
    Jeśli to światłowód to cena za naprawę jest możliwa.
    Zależy ile włókien jest do spawania.
    Robi się wstawkę to właśnie jest te ok 60 m,ale cena światłowodu w porównaniu z resztą akcesoriów i robocizny to znikoma część kosztów naprawy.
  • Poziom 33  
    -A- napisał:
    Dzień dobry.
    Panowie mam taki właśnie problem jak w temacie. Wykonywałem prace na własnym gruncie, oczyszczałem sobie pole z krzaków i koparką wykopałem niechcący kabel (światłowód prawdopodobnie i przerwałem go) w sumie to korzeń go wyciągną ale to już nie jest istotne.