Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 1.6 diesel gotuje wodę

01 Mar 2011 11:32 3185 13
  • Poziom 20  
    Ja ma silnik z golfa 1.6 D i jest tak
    Gotuje wodę (korek cały czas otwarty)
    wszystkie węże gorące oprócz dolnego od pompy ( tak jakby termostat nie otwierał)
    wymieniłem termostat (mam dwa jeden otwiera się przy 80 a drugi przy 87 w garczku jak gotowałem ładnie widać jak jeden otwiera się wcześniej drugi później)
    temperatura na zegarze dochodzi nawet do 110
    raz tylko mi się udało że puściło na ten dolny wąż ale jak zgasiłem auto
    Zaraz idę wyciągnąć termostat i założyć bez termostatu ale zauważyłem tak jakby troszkę oleju w wodzie tylko że lałem wodę przez lejek z oleju z gęstym sitkiem i teraz nie mam pojęcia co jest przyczyną

    Aż się boje myśleć że to uszczelka pod głowicą
    [3.12.2020, webinar] Zagadnienia pomiarowe w nowoczesnej inżynierii materiałowej. Zarejestruj się
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    A nie ubywa Ci płynu ?
    Nie masz płynu w oleju ?
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Wydaje mi się że już raczej sobie sam odpowiedziałeś co jest przyczyną.
    Mi to osobiście wygląda na uszczelkę.

    A w zbiorniczku wyrównawczym płynu zaobserwowałeś coś jak auto chodziło ?
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Musisz zakasać rękawy i wymienić uszczelkę.
    Dasz rade :)

    A z którego roku ten golf ?
  • Poziom 20  
    To jest golf po SWAPIE https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1851423.html

    Chyba nie będę się za to brał taniej wyjdzie chyba kupić blok z głowicą i poprzekładać bo teraz to szkoda zmarnować mojej roboty z tym SWAPem

    A w tym silniku pompa robiona nowe wtryskiwacze alternator po regeneracji termostat nowy świece nowe jeździłem ponad miesiąc i nic się nie działo
  • Poziom 11  
    Tu już decyzja należy do Ciebie.
  • Poziom 11  
    Daj znać czy Ci się udało :)
    Powodzenia.
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    To jest bardzo prosty silnik. Nie mam pod ręką schematu ale ale są trzy punkty do ustawiania rozrządu:
    1. Na kole zamachowym i lej skrzyni jest otwór i znacznik ustawiasz na "0"
    2. Koło pompy wtryskowej ma otwór do blokowania aby sie nie przestawiło.
    3. Wałek rozrządu po przeciwnej stronie co rozrząd ma wycięcie w które wkładasz blokadę (idealnie pasuje suwmiarka :) )
    Dodatkowo ja sobie zawsze znaczę korektorem lub farbą :)
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Doadatkowo dobrze było by sprawdzić czy nie ma potrzeby splanowania głowicy(nie wielki koszt w razie czego ), bo może w krótkim czasie być potrzeba ponownej wymiany uszczelki. W okolicy jest kilka warsztatów które sie tym zajmują :). W razie czego do jednego z nich mam numer tel. jak by co to na priv :) Zawsze uważałem że lepiej zrobić raz a dobrze niż kilka razy a na szybciora :)