Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem ...2 takie same VIN w aucie

wojtekKUM 02 Mar 2011 17:44 2273 2
  • #1 02 Mar 2011 17:44
    wojtekKUM
    Poziom 8  

    Witam. Posiadam Audi a6 i przyszedł dokument z wydziaąłu komunikacji iż inny samochód audi a6 ma taki sam numer VIN! . Moj samochod nie jest poszukiwany i został sprowadzony z niemiec i jest juz 5 lata w kraju. Co jes tnie tak?
    Dodam ze ten 2 samochód był juz sprawdzony i stwierdzono ze jest wszystko Ok a moj prze innych mechaników oraz osobe ktora go sprowadziła twierdzi ze jest Ok nastepnie numer VIN tez sie zgadza i odpowiada podczas rozkodowania mojemu samochodowi oraz naklejka w bagazniku jes ti tez sie wszystko zgadza u mnie? wiec sie pytam co z tym bedzie?
    prokuratura juz wczeła postepowanie ale idzie to juz ponad 1 rok;/ wiec sie pytam co WY sadzicie na ten temat? czy jest mozliwe ze producent (audi) wydałtakiego bubla ? 2 takie same auta czy ktores jest kabinowane czy jak? proszę o jakies sugestie? skoro wszystko jest dorze ? co to moze byc? co jesli to bedzie winna produucena a co bedize jak to bedzie wina kogos z uzytkownikó czyli ktrej bedzie kradzione?

    Popraw pisownię swojego postu, bo powędruje do kosza! [Błażej]

    0 2
  • #2 02 Mar 2011 20:30
    MAROKESZ
    Poziom 12  

    Na pomyłkę producenta auta niemasz co liczyć to się nie zdarza.Jedno z aut jest kombinowane.Prokuratura teraz sprawdzi twoje.A jak oba ok to będzie ciekawe co wymyślą.Oczywiście jak znajdą przeróbkę to outo oddają prawowitemu właścicielowi.

    1
  • #3 02 Mar 2011 20:34
    Hucul
    Poziom 39  

    Po Twoich problemach z immobiliserem Link zastanawiałbym się czy to Ty nie masz tego "pechowego" auta :|

    0