Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

co oznacza : "Frequency out of range" ?

quizi 02 Mar 2011 22:46 6869 7
  • #1 02 Mar 2011 22:46
    quizi
    Poziom 2  

niestety nie znam się na komputerach - jestem zielona
    ale na problem - czasem bywa tak, że nie mogę otworzyć gierki ponieważ pojawia się napis Frequency out of range ekran jest czarna, a ten napis krąży mi po monitorze... jest tak tyko w niektórych grach, ale wymagania sprzętowe są spełnione...
    mam monitor (spisałam z naklejki) : emachines, LCD 19", 100-240V ~ 50/60Hz, 1.2A(1,2A),
    karta graficzna : NVIDIA GeForce 9500GT
    Pentium (R) Duol-Core CPU; E 5200(malpa)2.50GHz; 2.52GHz, 2,00GB RAM
    Komputer wileloprocesorowy PC z interfejsem ACPI

Popraw błędy - Regulamin obowiązuje. [M]

• Pomocny post
    #2 03 Mar 2011 07:26
    Matuzalem
    Poziom 43  

Częstotliwość poza zakresem. To zaś oznacza, że odświeżanie i/lub rozdzielczość wymuszana przez grę nie daje się ustawić.
    Wyjścia: sprawdzenie czy monitor ma ustawione natywne parametry pracy;
    próba wymuszenia innych ustawień np. przy użyciu msconfig; weryfikacja czy pliki typu *.ini w grze nie zawierają danych konfiguracyjnych dot. ekranu, które dają sie zmienić.

• Pomocny post
    #3 03 Mar 2011 07:41
    Hucul
    Poziom 39  

Parametry obrazu generowanego przez grę nie są akceptowane przez monitor . Czasem wystarczy podłączyć monitor CRT (kineskopowy) i ustawić w grze parametry wyświetlania akceptowalne przez nasz monitor LCD , czasem jednak nic się nie da zrobić :|

• #4 18 Sie 2011 21:03
    tronic1
    Spec od komputerów

W trybie awaryjnym też problem występuje ? Jeżeli tak to winny monitor.

• #5 18 Sie 2011 21:28
    j_orlan2610
    Poziom 1