Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Focus i problem z obrotam biegu jałowego.

03 Mar 2011 23:14 3102 16
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Ja bym sie czepiał własnie tego zaworu trójdrożnego. Masz przecież na podmiankę z drugiego rdzewiaka.

    Miałem napisać o silniczku krokowym , ale jak wyczyściłes , to OK!
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Spróbuj wypiąć vss-a
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Zasilanie przepływomierza??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Dobre.
    Ale to nie cud, a myśląc ( a staram się) to luz na ośce.

    Pozdro.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Dziwi mnie to,ze przepływomierz mierzył to lewe powietrze.Ps.Juz zatrybiłem.To nie lewe powietrze.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    VENDETTI napisał:
    Dziwi mnie to,ze przepływomierz mierzył to lewe powietrze.


    A gdzie jest przepływomierz ?

    przecież przed kominem

    była luka na deklu to widział prawidłowo 3 a nie 1


    hihi wszyscy trybimy po paru minutach, to już zmęczenie, ja przed poł godziną wylazłem z halii :D:D
  • Poziom 42  
    Podobnie jak Wojtek , tę staram się myśleć - czasami , i nie rozumię : przy większej szczelinie na gardzieli przepustnicy miałbyś większy pobór powietrza i tak właśnie było. Czy tak jest , bo mam mętlik w głowie , a jeszcze nie podnosiłem komunikanta!
  • Poziom 16  
    Pcm widzial z tpsu stan wolnych obrotów ale były za wysokie.Jak nie mógł podregulować zaworem wolnych obrotów to próbował opózniać zapłon.Dlatego zszedł do zera.
  • Poziom 42  
    Tego zera na zapłonie nie doczytałem , jestem gapa, dziękuję!
  • Poziom 32  
    VENDETTI napisał:
    Pcm widzial z tpsu stan wolnych obrotów ale były za wysokie.Jak nie mógł podregulować zaworem wolnych obrotów to próbował opózniać zapłon.Dlatego zszedł do zera.


    I tu się pojawia to co być powinno--- myślenie !!!

    Zrozumieć jak działa,żeby naprawić

    Pozdro dla myslących :D