Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sieć niezabezpieczona. Łączy się, ale nie ma Internetu.

daria26 04 Mar 2011 14:11 7037 19
  • #1 04 Mar 2011 14:11
    daria26
    Poziom 7  

Witam.
    zaznaczam ze jestem laikiem w temacie,jednak Mam problem z dostepem do sieci bezprzewodowej-niezabezpieczonej.jak do tej pory korzystalam z niej bez przeszkod-okolo miesiaca czasu,znalazlam jedno miejsce u siebie w domu gdzie sygnal byl najsilniejszy i wszystko chodzilo ok.niestety wczoraj cos sie schrzanilo i mimo polaczenia z ta siecią,nie mam dostepu do internetu.nie mozna wyswietlac stron.czy to oznaka ze wlasciciel zalozyl jakies zabezpieczenie ? zalanczam screeny jak wyglada polaczenie,zaznaczam ze mam w posiadaniu adres MAC karty sieciowej z ktora sie laczylam,jak i jego IP,niestety nie wiem jak zrobic z tego pozytek,zeby znow mozna bylo korzystac z tej sieci....komunikat nadal jest taki ze siec nie jest zabezpieczona,niestety szybkosci nie posiada zadnej,albo prawie wogole....poradzi cos ktos ? :) z gory dzieki

0 19
  • #3 04 Mar 2011 14:27
    daria26
    Poziom 7  

wiec nikt nie pomoze ? :(((

0
  • #4 04 Mar 2011 14:47
    darek_wp
    Poziom 28  

Podłączanie się do nie swojej sieci, nawet niezabezpieczonej jest niezgodne z prawem.

0
  • Pomocny post
    #5 04 Mar 2011 14:50
    forestx
    VIP Zasłużony dla elektroda

Twój komputer łączy się z jakimś routerem i połączenie jest poprawne.
    Tenże router musi się łączyć z jakąś siecią i tutaj (najprawdopodobniej) połączenia nie ma.
    Jak sąsiad wróci do domu, to pewnie połączenie wróci :twisted:

P.S>
    O legalności korzystania z niezabezpieczonych sieci już dyskutowaliśmy...

0
  • #6 04 Mar 2011 15:02
    daria26
    Poziom 7