Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lanos nie pali na benzynie, błąd w układzie immobilizera

dastin4 05 Mar 2011 09:51 11424 13
  • #1 05 Mar 2011 09:51
    dastin4
    Poziom 12  

Nie jestem zbyt dobrym elektrykiem i pewnie przeoczyłem coś oczywistego, ale prosze o pomoc.
    Samochód przestał jeździć na benzynie, najpierw odpalał co któryś raz, później w ogóle. Po kilku dniach odpalił jakby nigdy nic i tak jeździł kilka kolejnych dni, aż znowu nie odmówił posłuszenstwa.
    W końcu pojawił mi się check i zczytałem błąd w układzie immobilizera. Poczytałem troche i zacząłem sprawdzać styki, no i auto odpaliło. Ucieszony jeździłem, aż tu po kilku dniach znowu klapa.

Mierzę więc immo i tak:
    - na przewodzie żółtym (po 30) jest cały czas napięcie,
    - na przewodzie różowym (po 15) pojawia się napiecie po przekreceniu kluczyka
    - dioda od immo gasnie po przekreceniu kluczyka, a po wypieciu cewki z transponderem miga z podwójna predkością,
    - czarny przewód masowy jest ok
    - tak samo jest z pomaranczowym masowym przez ktory idzie zapalniczka i dioda sygnalizująca działanie immo

I tu zglupiałem, bo nie wiem co dalej. Może ktoś ma pomysł?

Załączam schemat immo z lanosa (troche malo czytelny ale to jedyny jaki mam).

https://obrazki.elektroda.pl/5249778300_1299315155.jpg

W moim poprzednim poście dotyczącym tego samego problemu

https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=9214586#9214586

kolega emeryt2 sugerował problem z gazem i emulacją wtrysków, czy jest jakiś prosty sposób żeby to sprawdzić i ewentualnie wyeliminować? Bo zwyczajne wypiecie centralki nic nie daje.

0 13
  • #2 05 Mar 2011 16:44
    macvir
    Warunkowo odblokowany

wywal IMMO, no chyba ze na gazie pali

0
  • #3 05 Mar 2011 19:30
    dastin4
    Poziom 12  

Na gazie pali, ale musze się upewnić, że to immo.