Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik iskrzy Whirlpool 6727

power82 05 Mar 2011 14:14 1028 3
  • #1 05 Mar 2011 14:14
    power82
    Poziom 2  

    Witam

    Kilka dni temu mialem problem z pralka - nie wirowala - okazalo sie ze spadlo kolo pasowe - urwala sie śruba, ktora trzymala kolo z boku. Teraz po ponownym zalozeniu kola pasowego i sprawdzeniu pralki podczas wirowania - cala pralka wibruje - postram sie ja odpowiednio wypoziomowac moze to pomoze.

    Zauważyłem, ze podczas pracy czasami silnik iskrzy. Poza tym nie widze zadnych problemów. Co moze być powodem iskrzenia? - pralka ma 2 lata. Czy jest to normalne?

    pozdr

    0 3
  • #2 05 Mar 2011 14:45
    axxx
    Specjalista AGD

    Po takiej akcji na pewno koło zostało zwichrowane.

    1
  • #3 05 Mar 2011 16:16
    power82
    Poziom 2  

    Kolo wlasnie bylo ok - sruba musiala byc z jakas fabryczna wada skoro sie urwala.

    0
  • #4 07 Mar 2011 09:23
    power82
    Poziom 2  

    Wlasnie powiedzial mi fachowie ze silnik pomiedzy szczotkami ma iskrzyc. Zgadzacie sie z tym?

    pozdr

    0
  Szukaj w 5mln produktów