Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alfa 147 - syrena nie wyje.

05 Mar 2011 14:49 2418 6
  • Poziom 8  
    Alfa 147 w wersji przed LF.

    Alarm był o pozycji "0" czyli wyłączony. Przestawiłem go w tryb 5 czyli ustawienia "world". Widać, że alarm się uzbraja i działa, bo sygnalizuje to kierunkowskazami w przypadku naruszenia któregoś z czujników. Jednak syrena nie wyje. Kiedy odepnę akumulator, to po ponownym jego podłączeniu syrena wydaje dźwięk w postaci dłuższego sygnału. Tak jakby dawała znać, że działa. TO są 4 szybkie piknięcia.
    Gdy chcę przeprowadzić test syreny z poziomu urządzenia diagnostycznego dostaję odpowiedź w rodzaju "Niewłaściwe warunki do przeprowadzenia tego testu."

    Zgodnie z tabelą załączoną do wątku syrena powinna być aktywna w przypadku każdego z ustawień regionalnych za wyjątkiem "0".
    Czy to jednak jest uszkodzenie syreny ? Może to sprawa jakiegoś dodatkowego sposobu jej aktywacji ?

    Alfa 147 - syrena nie wyje.

    Dodam, że sprawdziłem napięcie wewnętrznej baterii i wyszło, że jest całkowicie rozładowana.
  • Poziom 8  
    To może chociaż ktoś podpowie jaki alarm zainstalować aby zintegrować go z systemem, który jest fabrycznie w samochodzie ?

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Przeczytaj o problemie z alarmem w AR: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic879037.html

    record napisał:
    To może chociaż ktoś podpowie jaki alarm zainstalować aby zintegrować go z systemem, który jest fabrycznie w samochodzie ?

    Czy uzbrajanie i rozbrajanie ma odbywać się z pilota fabrycznego?
    Jeżeli tak, to polecam bezpilotowego: SEO Perfect lub Tytan DSR300 R
  • Poziom 8  
    Tak, z fabrycznego. Chciałbym zachować jak najwięcej oryginału.
    Dziękuję za podpowiedź !
  • Poziom 8  
    Znalazłem ale za granicą... $496 - trochę dużo ;)
  • Poziom 8  
    Rozwiązanie.
    O ile to można nazwać rozwiązaniem ;) Może lepiej informacją dla potomnych.
    Te cztery piknięcia oznaczają wyłączony alarm za pomocą klucza. Alarm META jest odrębną częścią od tego co się ustawia przez ODB2 w samochodzie. Aby włączyć alarm META potrzebny jest do niego oryginalny klucz. Jeśli się go nie ma, to... można pisać do producenta, przedstawicieli, a nawet nie wiadomo czy ktoś czyta te e-maile. Więc najlepiej jest założyć nowy alarm. I z daleka od Mesta System :(