Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Civic 1.4 75hp 1996r. za duzo pali.

mariusz_k90 05 Mar 2011 16:08 1454 4
  • #1 05 Mar 2011 16:08
    mariusz_k90
    Poziom 8  

    Witam!!
    Kupiłem problematyczny egzemplarz civica..
    Z początku wszystko było ok, auto zakupiłem w Polsce, po czym pojechałem nim do Londynu (tutaj mieszkam i pracuje).
    Na trasie ponad 2tys km nie było żadnych problemów. spalanie było w okolicach 6.5 litra na 100km, jechaliśmy w 4 osoby, wiec jak najbardziej w porządku..
    Na początku spalanie w zakorkowanym Londynie wynosiło około 7-8 litrów, wiec tyle ile powinno.. pewnego razu zalałem 20 litrów paliwa i zrobiłem niecałe 160km, kolejne wyniki spalania były tylko gorsze, auto potrafi przepalić 16 litrów benzyny na 100km!!
    powymieniałem wszystkie filtry, założyłem nowy termostat i nie widać znaczącej poprawy.. w miejskiej jeździe praktycznie nie przekraczam 3 tys obrotów.. zresztą w Londynie nie da sie poszaleć.
    proszę o pomoc, niedługo miałem autem jechać na urlop do polski, przy okazji montować LPG... ale nie pojadę bo za daleka trasa na auto które ma taki przepal..
    aha... co do spadku mocy, to nic chyba nie odczułem.. pływak szwankuje ale sprawdzałem spalanie przy wyjeżdżaniu paliwa aż samochód zgaśnie.
    Żeby nie było kolorowo, w UK nie łatwo o mechanika, bylem u kilku i żaden nie chciał się podjąć naprawy, tutaj takie auta się złomuje a nie naprawia ze względu na cenniki mechaników. ;]

    0 4
  • Sklep HeluKabel
  • Sklep HeluKabel
  • #3 05 Mar 2011 16:35
    mariusz_k90
    Poziom 8  

    czytałem o tym.. ale wtedy podobno zapala się kontrolka check engine, a u mnie tak nie ma..

    0
  • #4 05 Mar 2011 16:39
    emeryt2
    Poziom 42  

    Jak umiesz , to sprawdz jak działa sonda na wolnych obrotach! Miernik ustaw na 2 V prądu stałego , czarny przewód do masy silnika , czerowny do przewodu sygnałowego sondy , sonda oczywiście połączona ze sterownikiem , silnik na wolnych obrotach , ciepły , ponad 80 *C. Wachania napięcia pomiędzy 0,2V do 0,8V. Nie zawsze zapala Check.

    0
  • #5 05 Mar 2011 17:09
    mariusz_k90
    Poziom 8  

    dziękuję za poradę, dziś na noc jadę do roboty, obok jest workshop, naprawiają autobusy miejskie, podejdę i pożyczę miernik.. dam znać na forum jutro..

    0