Witam.
Mam o znajomego Renault Clio 2 silnik 1.2 rok 2002.
Problem jest taki, ze nie zawsze wyłącza immobilizer.
A mianowicie znajomy wyjdzie z domu, pójdzie do samochodu otworzy pilotem w kluczyku, wkłada kluczyk a dioda szybko zaczyna pulsować nie czyta immo.
Po próbie bawienia się pilotem (nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym ) i włożeniu ponownie kluczyka dioda zaświeca się na stale, ALE nie gaśnie próba odpalenia kończy się tym, ze rozrusznik kreci przez 3 sec i wyłącza go a samochód nie odpala (ponowna próba bawienia się pilotem) i samochód po włożeniu kluczyka dioda zaświeca się gaśnie normalnie i można odpalić samochód .
Teraz pytanie, czy złota cewka zwana transponderem ona odpowiada za wysyłanie kodu do pętli wokół stacyjki kodu?
Proszę o jakąś pomoc.
Mam o znajomego Renault Clio 2 silnik 1.2 rok 2002.
Problem jest taki, ze nie zawsze wyłącza immobilizer.
A mianowicie znajomy wyjdzie z domu, pójdzie do samochodu otworzy pilotem w kluczyku, wkłada kluczyk a dioda szybko zaczyna pulsować nie czyta immo.
Po próbie bawienia się pilotem (nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym ) i włożeniu ponownie kluczyka dioda zaświeca się na stale, ALE nie gaśnie próba odpalenia kończy się tym, ze rozrusznik kreci przez 3 sec i wyłącza go a samochód nie odpala (ponowna próba bawienia się pilotem) i samochód po włożeniu kluczyka dioda zaświeca się gaśnie normalnie i można odpalić samochód .
Teraz pytanie, czy złota cewka zwana transponderem ona odpowiada za wysyłanie kodu do pętli wokół stacyjki kodu?
Proszę o jakąś pomoc.