Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stuki w przenim zawieszeniu Peugeot 106

07 Mar 2011 14:38 6276 9
  • Level 22  
    Witam chciałem się dowiedzieć na forum może ktoś miał podobny problem .
    Dane Peugeot 106 Rok 1998 Silnik 1,5 D Przebieg 115 tyś oryginalny.
    Po zimie strasznie zaczęło coś mi stukać w przednim zawieszeniu , szczególnie słychać na dużych nierównościach na mniejszych jest ok . Jest to taki głuchy odgłos , amortyzatory na badaniu technicznym w październiku ok tył 70% przód 65 % .
    Wiem że tak na odległość to ciężko określić ale może ktoś miał podobny problem ?
    Może są jakieś elementy które się najszybciej kończą ?
    Przyznam się że w dziedzinie zawieszenia jestem zielony i liczę na jakąś podpowiedź.
    Byłem dzisiaj na diagnostyce gościu wjechał na "szarpaki" było pod spodem i mówił że wszystko ok łącznik stabilizatora końcówki i.t.p
    Mówił ze jeszcze może być do góry jak się otwiera maskę góra amortyzatora poluźniona chodziło o tą śrubę co wychodzi pod maska [ on to jakoś fachowo nazwał ] Ale próbowałem dociągnąć i nic .

Nie wiem, czy ten diagnosta był niekompetentny. nie chciał nic wykryć czy rzeczywiście nie zauważył nic podejrzanego?
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 43  
    Witam .
    Jeśli nie" wyszły" żadne luzy w zawieszeniu i układzie kierowniczym, to pozostają przeguby w ośkach napędowych.
  • Level 22  
    Przeguby = czy jeżeli są one zużyte/zepsute to nie objawia się cykaniem przy skręcie i przyśpieszaniu ?
  • Level 43  
    Raczej tak . Samochód na kanał > oś w rękę i próbować obracać . Przy luzie będzie czuć stukanie.
  • Level 31