Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dobór głośników do wzmacniacza.

Maciek91 07 Mar 2011 15:27 1761 9
    Maciek91
    Level 2  
    Witam,
    Jakiś czas temu znalazłem w domu sprzęt grający Unitry. Gramofon Daniel G-1100 fs oraz wzmacniacz WS - 503. Oddałem całość do naprawy. Mam teraz mały problem z doborem głośników. Pan, który naprawiał wzmacniacz powiedział, żebym szukał czegoś o mocy sinusoidalnej w okolicach 70-100W i o impedancji 8Ω. Przejrzałem oferty na allegro ale, że nie ukrywając jestem w temacie zielony postanowiłem zwrócić się o pomoc do Was. Czy moglibyście mi podpowiedzieć w jakiej firmy sprzęt mam celować, czy opłaca się kupować używany sprzęt. Kolejny problem to dosyć małe rozmiary pokoju, w którym ów zestaw ma stać oraz ograniczone fundusze. Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Maciek
    merolPL
    Level 27  
    Tak, stare i dobre 75'tki powinny być naprawdę dobre do tego zestawu.
    Maciek91
    Level 2  
    a co np myślicie o głośnikach Audio Pro Wigo 130? Nadadzą się? Zaproponował mi je sprzedawca w sklepie.
    merolPL
    Level 27  
    Trochę niezbyt. Do klasycznego sprzętu nadadzą się najlepiej głośniki z tamtej epoki.
    Maciek91
    Level 2  
    bo problem jest taki ze ja mam te altusy w innym domu. Nie wiem czy dokładnie te same ale bardzo podobne. I to są straszne kloce i do mojego małego pokoiku w mieszkaniu (10mkw) mogą być za wielkie.
    lmilczarek
    Level 10  
    mam podobny problem co kolega !!! kupilem odrestaurowany radmor 5102 i szukam i szukam i sam nie wiem co by to grało ! ostatnio upatrzyłem STX 180 -polskiego producenta ale czy to jest lepsze od altusów 75 ???? a moze altus 120 z jeszcze poprzedniej serii (tylko te pianki w głosnikach basowych ech..)
    merolPL
    Level 27