Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Paliwo Pompa Opel Astra II Dtl 2.0

gruby213 07 Mar 2011 20:44 7337 9
    gruby213
    Level 14  
    Witam Mam problem z tym samochodem
    Problem jest z paliwem objawy jakie były wcześniej Na początku check się świecił brakowało bardzo dużo mocy jednak po postoju 3 tyg było ok , później auto chodziło jednak rano ciężko zapalało porostu nie trzymało paliwa tak jakby schodziło ale dal rade pociągnąć
    Dzisiaj tzn teraz nie chce wgl zapalić , filter ok , przewody dzisiaj czyściłem ok , pompa się slini po poluzowaniu śrubki ale nie jestem pewien heh nie znam się , zakładam ze paliwo powinno iść najpierw do filtra , czy jest tylko jedna pompa główna tzn ja mam ta elektr.
    co to może być ,może mi ktoś pomoże jak jest to jakaś głupota
    macvir
    Conditionally unlocked
    nie ma elektrycznej
    diesel to dobroc boza nie? zlaszcza jak przyjdzie do naprawy :=)
    gruby213
    Level 14  
    z tego co wiem to elektroniczna no moze nie niewiem
    panowie co to moze byc zausterka
    przem27
    Level 30  
    Na dobry początek odpytać na błędy, powodów może być wiele od zapowietrzonej instalacji po padnięty sterownik.
    pozdr
    gruby213
    Level 14  
    panowie a jakie kable kupic tak abz byly kompatabilne z WV opel bmw i audi
    sam sobie to zdjagnozuje tylko musze kupic kable
    pioart
    Level 38  
    Pompę masz w zbiorniku , sprawdź czy jest zasilanie , bo może padła . Co do odczytu błędów to na pewno nie zaszkodzi .
    tomasz0703
    Level 25  
    Zrób diagnostykę i napisz jakie błędy masz ,w baku nie ma pompy ,jak odpowietrzysz i dalej nie odpali to raczej sterownik pompy do naprawy ,jak coś to mogę naprawić .
    gruby213
    Level 14  
    a w ktorym miejscu jest
    jak pod tylnym siedzeniem to tam jest plywak stanu paliwa kostka dwa wloty paliwa in i out to tam niby jest ta pompka

Dodano po 3 [minuty]: